فرمانده انتظامی استان همدان:

حاج حسین همدانی یک نعمت الهی برای جامعه ما است

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حاج حسین همدانی یک نعمت الهی برای جامعه ما است.

حاج حسین همدانی یک نعمت الهی  برای جامعه ما استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در حاشیه دومین سالگرد سردار حاج حسین همدانی گفت: حضور موثر و هدفمند ایشان در جبهه و جنگ ثمرات موثری برای انقلاب داشت.

وی با شاره به رشادت ها و نقش بسزایی سردار همدانی در طول دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: سردار همدانی درحوزه جنگ سخت نیز اقدامات شایسته ای را انجام دادند و در بحث پدافندی و آفندی با شهامت و با تدبیر کارهای گستدره ای صورت دادند.

 سردار کامرانی صالح با اشاره به نقش های دشمنان در حوزه جنگ سخت بیان کرد: سردار همدانی  با شناخت و بصیرت بسیار بالایی که داشتند نقشه های دشمنان  در این حوزه می شناختند و تلاش های در جهت  آگاه سازی  جوانان انجام دادند.

فرمانده انتظامی همدان با بیان اینکه رشادت های سردار در داخل کشور خلاصه نمی شود تاکید کرد: حاج حسین همدانی در سوریه و عراق و بین رزمندگان هم  فرهنگ ایثار و شهادت را رقم زدند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی در دو جنگ سخت و نرم سرافراز بودند، خاطر نشان کرد: شهید همدانی  در بحث بصیرت افزایی و مقابله با فتنه گران  در سال 88 که خوش درخشید.

وی در پایان تاکید کرد: باید تفکر ایشان امروز درجامعه و  بین جوانان بازگو شود و بتوانیم اهداف و آرمان های  این شهید بزرگوار را  دنبال کرده و به تصویر بکشیم

انتهای پیام/خ

برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید همدانی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.