فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

عزم جدی بعثه برای برنامه ریزی‌های مناسب جهت سفر‌های دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از عزم جدی بعثه برای برنامه ریزی‌های مناسب جهت سفر دانشگاهیان خبر داد.

عزم جدی بعثه در برنامه ریزی های سفرهای دانشگاهیانمحمدرضا فقیهی رئيس سازمان عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کاروان های دانشگاهیان از شانزدهم مرداد تاکنون به صورت منظم در حال اعزام هستند و تا به امروز حدود 219 کاروان به عتبات اعزام شده اند.

وی ادامه داد: هر روز کاروان ها با استقبال نمایندگان ستاد، وارد نجف اشرف و کربلای معلی می شوند و در حال حاضر 24 کاروان دانشگاهی به صورت همزمان در نجف و کربلا مستقر هستند.

اعزام 1000 کاروان به عتبات در سال 95

فقیهی افزود: برنامه هایی که در طول سفر با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در نجف و کربلا برگزار می شود مورد استقبال دانشگاهیان قرار می گیرد اما برای استفاده بیشتر از اماکن زیارتی کاظمین و سامرا و مدیریت وقت زائران برای زیارت این چهار امام معصوم(ع)تمهیدات ویژه، همفکری بعثه و برنامه های جدیدی لازم است تا دانشگاهیان بتوانند استفاده معنوی بیشتری ببرند.

فقیهی با اشاره به اعزام 1000 کاروان به عتبات در سال گذشته یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی های جدید، دانشجویان از کاظمین و سامرا بهره بیشتری ببرند که در این مورد در جلسات بعدی تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار