297 فرصت شغلی در بخش تعاون استان ایلام

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در 6 ماهه نخست امسال 297 فرصت شغلی در بخش تعاون این استان فراهم شده است.

297 فرصت شغلی در بخش تعاون استان ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شکراله شیرخانی اعلام کرد: استان ایلام دارای سه هزار و 285 تعاونی است که در 6 ماهه نخست امسال 29 تعاونی دیگر نیز تشکیل شده است.
وی افزود: از این تعداد تعاونی یک هزار و 461 تعاونی فعال است و 452 نفر نیز در این تعاونی ها جذب شده اند و 726 هزار دلار نیز صرف راهبری صادرات تعاونی ها و اتحادیه ها شده است.
شیرخانی اضافه کرد: در بخش تعاون و در 6 ماهه نخست امسال 213 تعاونی مورد بازرسی مالی و حسابرسی قرار گرفته و 9 هزار و 540 نفر ساعت دوره های آموزشی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه در بخش کارآفرینی و اشتغال نیز حمایت های صورت گرفته است، گفت: در راستای الگوی توسعه مشاغل خانگی از 50 نفر حمایت مالی صورت گرفته و 48 مجوز نیز در این راستا صادر شده است.
شیرخانی اظهار کرد: برای 251 نفر نیز از طریق مراکز کاریابی شغل ایجاد شده و هفت پروانه کار صادر و 12 فقره پروانه کار در 6 ماهه نخست امسال تمدید شده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در بخش روابط کار نیز در 6 ماهه نخست امسال 791 دادخواست، 340 تجدید نظرخواهی، 707 رای صادره در هیات تشخیصی و 309 رای صادره در هیات حل اختلاف صورت گرفته است.
وی اقدامات صورت گرفته فرهنگی در 6 ماهه نخست امسال در این اداره شامل برگزاری 19 برنامه فرهنگی و یک جشنواره استانی امتنان از کارگران گروه های کار و واحدهای نمونه، برخورداری هزار و 909 نفر از کارگران از تسهیلات رفاهی، تفریحی و زیارتی و آموزش 157 کارگر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/اس

زمینه اشتغال 297 نفر در بخش تعاونی استان ایلام فراهم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.