معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تربیت نسلی انقلابی با تحصیل در مدارس صدرا

با تربیت دینی و تحصیل دانش آموزان در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا می توان اقدامات چشمگیری در راستای تبیین و ترویج آموزه‌های دینی انجام داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا مکانی مناسب برای تربیت نسلی انقلابی هستند.

وی با اشاره به فعالیت پنج مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان لرستان افزود: از این تعداد مدرسه، چهار مدرسه مربوط به برادران و یک مدرسه نیز مربوط به دانش اموزان دختر است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به تحصیل بیش از ۳۰۰ دانش آموز در مدارس صدرای لرستان خاطرنشان کرد: پذیرش امسال دانش آموزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی رشد کیفی در کنار رشد کمی را اولویت مهم در مدارس صدرا خواند و گفت: فعالیت مدارس صدرا زمینه لازم برای رشد تحصیلی دانش آموزان در رشته علوم و معارف اسلامی را فراهم آورده است.

حجت الاسلام غلامی تحصیل در مدارس صدرا را بهترین فرصت برای ورود به حوزه‌های علمیه خواند و اظهار داشت: دانش آموزان علاقه‌مند و توانمند پس از شناسایی استعداد‌های لازم راهی مدارس علمیه خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان در سایه تعلیم و تربیت دانش آموزان در علوم دینی زمینه رشد و ارتقای اخلاق و معنویت جامعه را فراهم کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از دیگر اهداف تأسیس و راه اندازی مدارس صدرا را تبیین و ترویج آموزه‌های دینی خواند و خاطرنشان کرد: امید است با انجام وظیفه در این مدارس و تربیت دینی دانش آموزان بتوان اندیشه‌های دینی را به دیگر جوانان جامعه نیز منتقل ساخت و زمینه هوشیاری این قشر را در برابر آسیب‌های اجتماعی فراهم ساخت.

انتهای پیام/د

تحصیل در مدارس صدرا فرصتی برای تربیت نسل انقلابی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار