ایجاد اختلاف و حاشیه در ورزش ساختار هیأت های ورزشی را به هم می زند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جلسه موافقین و مخالفین رشته تکواندو عنوان کرد، ایجاد اختلاف و حاشیه در ورزش ساختار هیأت های ورزشی را به هم می زند که با همدلی می توان آن را به طور کامل از بین بُرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حامد جولائی در جلسه موافقین و مخالفین رشته تکواندو که روزگذشته یکشنبه ( 16 مهرماه) با حضور دبیر فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: حاشیه و اختلافات در هیأت های ورزشی رشد و توسعه ورزش قهرمانی را به خطر خواهد انداخت و ساختار آن را به هم می زند.
وی  افزود، اختلاف و حاشیه در رشته تکواندو در این چند سال اخیر، کردستان را از کسب رشد و توسعه همه جانبه باز داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد، با توجه به شرایط موجود دستگاه ورزش و جوانان طی مکاتبه ایی که با فدراسیون تکواندو انجام داد و در جهت حل و برطرف کردن مسائل و مشکلات این رشته ورزشی در استان اقدام کرد.
 جولائی گفت، اداره کل ورزش و جوانان کردستان و دبیر فدراسیون تکواندو نقطه نظرات موافقین و مخالفین این رشته ورشی در کردستان را بررسی و در نهایت تصمیم جدی در راستای حل مشکلات موجود گرفته خواهد شد.
وی افزود: جامعه ی یک رشته ورزشی باید توقعات و انتظارات بی جا و شخصی را کنار بگذارند و بیشتر به بحث قهرمانی و توسعه ورزش فکر و فعالیت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به منیّت در ورزش اشاره کرد و گفت، بررسی ها نشان داده است که در حال حاضر منیّت و خودخواهی در هیأت های ورزشی بیشترین آسیب را به ورزش کردستان وارد کرده است.
حامد جولائی در پایان عنوان کرد، کسب جایگاه و رتبه های خوب در کشور در شرایطی امکان پذیر است که جامعه آن رشته ورزشی همدل و یک دست کمک کنند تا توسعه و پیشرفت حاصل شود.

انتهای پیام/م

اختلاف و حاشیه در رشته تکواندو کردستان را از کسب رشد و توسعه باز داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.