رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان:

دمای هوا افزایش پیدا می کند

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به پیش بینی بارش های پراکنده در مناطق غرب و شرق استان گفت: همچنین میانگین دمای هوا در این بازه زمانی یک تا سه درجه گرمتر می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان در دو روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر گذر امواج ناپایدار بر روی استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه امروز در اکثر نقاط گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود، تصریح کرد:  در مناطق غرب، جنوب و شمال شرق استان وزش باد از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: در ارتفاعات و مناطق مستعد استان امروز عصر و شب احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت دمای هوای استان در این بازه زمانی نیز ابراز داشت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق  بین یک تا سه درجه سانتی گراد  افزایش خواهد داشت.

خدابخش تصریح کرد: در این بازه زمانی خور و بیابانک و خوانسار با دمای 17 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین ومیمه با دمای هوای هشت درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/م

 

استان اصفهان شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.