رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد:

جمع‌آوری ۱۲۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر در زاهدان

رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان از جمع‌آوری ۱۲۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر در اجرای طرح انتظامی در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.

جمع‌آوری ۱۲۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا نصیری  رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت بین شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب در سطح شهرستان زاهدان به اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح با محوریت نیروی انتظامی و مشارکت و همکاری سایر نهادهای دولتی از جمله فرمانداری، هلال احمر، بهزیستی و قوه قضائیه در زاهدان اجرا و این معتادان پس از جمع آوری جهت مشاوره حضوری به کارشناسان معاونت اجتماعی معرفی و پس از آن جهت بهبودی کامل در اختیار مراکز ترک اعتیاد قرار می گیرند.

نصیری با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک با حضور فعال کلانتری های زاهدان، نیروهای یگان امداد و پلیس مواد مخدر استان اجرا شد، تصریح کرد: اجرای این طرح ها در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خطرناک می باشد که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به هدف پلیس از اجرای این گونه طرح ها که همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم، زیبا و امن است، افزود: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش شهروندان می باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادین درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار