قزاقستان فاتح دومین مرحله تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

رکابزنان قزاقستان فاتح دومین مرحله سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شد.

قزاقستان فاتح دومین مرحله تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در پایان این مرحله که امروزبه مسافت 209 کیلومتر از ارومیه به جلفا انجام شد ، تیم آستاناموتورز قزاقستان با 22 ساعت و 52 دقیقه و 47 ثانیه ، دراپاک استرالیا با 22 ساعت و 53 دقیقه و 29 ثانیه و تیم شهرداری تبریز با 22 ساعت و 55 دقیقه و یک ثانیه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


در بخش انفرادی این مرحله "آلکسی ولوشین" از آستاناموتورز قزاقستان با زمان 4 ساعت و 41 دقیقه و 2 ثانیه زودتر از بقیه از خط پایان گذشت ، "راب رویژ" از تارتلتو بلژیک با زمان 4 ساعت و 41 دقیقه و 2 ثانیه دوم شد و "ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز با زمان 4 ساعت و 41 دقیقه و 3 ثانیه عنوان سوم را کسب کرد.


پیراهن طلایی این مرحله به "آلکسی ولوشین" از آستاناموتورز قزاقستان ، پیراهن کوهستان به "ایلیا داویدنوک" از شهرداری تبریز و پیراهن امتیازی نیز به "مارکو دوئتز" از بیبی دامپ هلند رسید.


سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور 9 تیم خارجی و پنج تیم داخلی در شش مرحله از دیروز آغاز شده است و تا 21 مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.