معدوم کردن بیش از ۲هزار قلیان در جیرفت

عصر امروز با دستور قضایی بیش از ۲هزار قلیان که در طرح جمع آوری از مراکز عرضه ثبت و ضبط شده بودند در حاشیه کمربندی جیرفت با حضور جمعی از مردم معدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،در حاشیه معدوم سازی قلیانها دادستان جیرفت با اشاره به عزم  دستگاه قضایی برای برخورد با عوامل خطر ساز برای سلامتی مردم و شهروندان گفت:با توجه به شکایتهای مردمی و درخواست های مکرر در فضای مجازی از دستگاه قضایی برای برخورد با مراکز عرضه قلیان دستور قاطعی به نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان جیرفت داده شد تا با تمام توان و در کمترین زمان با مراکز عرضه قلیان برخورد قانونی صورت گیرد و قلیانها از این مراکز جمع آوری شود.

حسین سلامی با بیان اینکه این مراکز که بیشتر سفره خانه ها و قهوه خانه ها بودند افزود:در این راستا با جدید نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان و همکاری مردم توانستیم بیش از ۲هزار قلیان را از این مراکز جمع آوری و مراکز متخلف را پلمپ کنیم.

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه عرضه قلیان مصداق بارز وصف مجرمانه است افزود:ما به مردم قول دادیم هر عاملی که مصداقی سلامت و بهداشت عمومی را به خطر بیندازد با آن برخورد جدی صورت می گیرد.

ماشالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت هم در حاشیه معدوم سازی قلیانها گفت:ظرف مدت ۶ماه به صورت تخصصی اقدام به جمع آوری اطلاعات از مراکز عرضه در شهرستان جیرفت کردیم که با حمایت های مقتدرانه دستگاه قضایی و دادستان جیرفت زمینه برخورد و جمع آوری این ۲هزار قلیان را فراهم کرد.

انتهای پیام/ی

جمع آوری و معدوم کردن قلیان در جیرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار