سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گرجستان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان در سفر به گرجستان با مقامات بلند پایه این کشور دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان را هم برعهده دارد امروز در نخستین روز سفر خود به گرجستان در ساختمان دفتر نخست وزیری و هئیت دولت با نخست وزیر و دو وزیر این کشور درباره توسعه روابط دوجانبه مذاکره کرد.

وی با «گیورگی گاخاریا» وزیر اقتصاد و توسعه پایدار در زمینه توسعه روابط اقتصادی و سپس با «دیمتریکوم سیشویلی» وزیر دارائی گرجستان درباره تسهیل در امورات بانکی بحث و گفتگو و راهکارهای جدید توسعه روابط را بررسی کرد.

رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان عصر امروز همچنین با «گیورگی گویری کاشویلی» نخست وزیر گرجستان هم دیدار و گفتگو کرد.

آقای ربیعی در پایان دیدار با نخست وزیر گرجستان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و گرجستان به 131 میلیون دلار در سال گذشته خبر داد و افزود: در دیدار با نخست وزیر برنامه ریزی کردیم این میزان به دو برابر افزایش یابد و برای این منظور مقرر شد موانع موجود برداشته شود، از جمله اینکه نیازی به مجوز تردد برای کامیون ها نباشد.

وی افزود: درباره مبادلات پولی هم نخست وزیر پیشنهاد کرد شعبه های بانک های ایران در گرجستان دایر شود.

وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی گفت: در این دیدار همچنین مقرر شد ادامه همکاری های دو کشور در زمینه حمل و نقل ، انتقال انرژی، اجرای طرح های مشترک دنبال شود و ما پیگیری می کنیم تولیداتی در گرجستان بطور مشترک داشته باشیم و از اینجا به صادرات آن بپردازیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان برای شرکت در ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان که فردا هجدهم توسعه روابط دو جانبهمهرماه در تفلیس برگزار خواهد شد به گرجستان سفر کرده است.

انتهای پیام/

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار