ساداتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت قاطعانه همه گروه‌ها از سپاه‌ پاسداران/ اقدام آمریکا در برابر سپاه نقض حقوق بین‌الملل است

دیپلمات سابق کشورمان گفت: تمام افراد متعلق به هر گروه و جناحی قاطعانه در برابر این ژست نامعقول آمریکا در برابر سپاه واکنش مناسب نشان خواهند داد.

حمایت قاطعانه همه گروه‌ها از سپاه‌ پاسداران/ اقدام آمریکا در برابر سپاه نقض حقوق بین‌الملل استسیدجلال ساداتیان کارشناس سیاست خارجی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای ترامپ مبنی بر قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی،  اظهار کرد: ترامپ به حرکات غیرمعمول و خارج از عرف عادت دارد و آنها را زیاد انجام می‌دهد.

وی در ادامه افزود: سپاه یک سازمان مشخص نظامی است که در قانون اساسی کشورمان به آن اشاره شده، بنابراین این ژست جدید ترامپ و مشاورانش که این سازمان را به عنوان گروه تروریستی معرفی کنند تنها نشانه بی خردی آنهاست و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

ساداتیان تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران افراد به هر گروه و دسته‌ای که اختصاص داشته باشند در برابر این ژست نامعقول ایالات متحده آمریکا در برابر سپاه  واکنش مناسب نشان خواهند داد.

کارشناس سیاست خارجی بیان داشت: سپاه در این باره اعلام کرده است که واکنش لازم و مناسب را نشان خواهد داد، هر چند این ژست نامعقول دولت آمریکا از نظر حقوقی با تناقض زیادی همراه است و کشورمان واکنش‌های مناسب را در برابر این نقض حقوقی انجام خواهد داد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار