درخشش دختران جودوکار خراسان رضوی در مسابقات کشوری جوانان و نوجوانان

دختران جودوکار استان خراسان رضوی موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ نقره در مسابقات قهرمانی نوجوانان و یک مدال نقره و ۲ برنز در مسابقات قهرمانی جوانان کشور شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  معزز اکبری نائب رییس بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به درخشش تیم جودو نوجوانان دختر خراسان رضوی گفت: تیم استان خراسان با کسب  یک مدال طلا توسط محدث حسینی و همچنین دو مدال نقره توسط زهرا آبرومند و فریبا عاقل پس از تیم های لرستان و اصفهان به مقام سوم کشور رسید.

 وی افزود : در رده سنی جوانان  کشور نیز یک مدال نقره  توسط محیا اکبری و دو مدال برنزتوسط فاطمه شبانی و مهدیه باقرپور کسب شد.

 نائب رییس بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: هدایت دختران نوجوان و جوان استان را در این رقابتها تکتم بیدل به عنوان سرمربی، فاطمه حسن پور به عنوان مربی و سکینه قزی به عنوان سرپرست برعهده داشتند.

 اکبری بیان کرد: آذر دلقندی داور بین المللی جودو استان نیز در این مسابقات از سوی کمیته برگزاری  به عنوان داور نمونه رقابتهای قهرمانی کشور انتخاب شد.

 رقابتهای جودو قهرمانی دختران نوجوان و جوان کشور با حضور تیم هایی از استانهای مختلف در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه در سالن جودو شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام//ف.ج

 

رقابتهای جودو قهرمانی دختران نوجوان و جوان کشوربرگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.