امروز صورت گرفت؛

دیدار فرماندهان انتظامی ومرزبانی بانماینده ولی فقیه دراستان

نماينده ولی فقيه دراستان و امام جمعه زاهدان گفت: نیروی انتظامی با تلاش و کوشش شبانه روزی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در انجام ماموریت ها گام بر می دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی نماينده ولی فقيه دراستان در دیدار فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی در استان افزود: هیچ کشوری نمی تواند بدون حکومت و نظام به حیات خود ادامه دهد و نظام ما به شکرانه الهی حکومتی ولایی است و در آن یک عالم ربانی و جامع الشرایط وجود دارد.

دیدار فرماندهان انتظامی ومرزبانی بانماینده ولی فقیه دراستان

وی بیان داشت: کشوری که با حکومت الهی اداره شود متفاوت با کشوری است که به صورت استبدادی و ظالمانه اداره می شود و در راس حکومت جمهوری اسلامی ایران، عزیزی قرار گرفته است که عالم به دین و مجتهد جامع الشرایط می باشد.

در این دیدار سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که نیروی انتظامی به دنبال آن است تطبیق دادن ماموریت های خود با فرامین مقام معظم رهبری که در مورد شاخصه های امنیت فرموده اند می باشد که بتواند شاخصه های امنیتی مورد نظر ایشان را تامین کند.

دیدار فرماندهان انتظامی ومرزبانی بانماینده ولی فقیه دراستان

دیدار فرماندهان انتظامی ومرزبانی بانماینده ولی فقیه دراستان

قنبری اظهار داشت: با تمام توان به سمت اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت خواهیم کرد و از تمام ظرفیت خود در این راه استفاده خواهیم کرد تا امنیت پایدار در جامعه گسترش یابد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه احساس امنیت و آرامش مردم برای ما اهمیت زیادی دارد،  افزود: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد قاطع و از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد که تقدیم هزاران شهید موید این مطلب می باشد.

انتهای پیام/ع

تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی ومرزبانی ستودنی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار