فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نامه 4 تن از نمایندگان مجلس در حمایت از سران فتنه را عبور از خطوط قرمز انقلاب دانست.

حامیان سران فتنه نماینده مردم نیستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  بنابراعلام روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان؛ غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با امام جمعه شهرستان بردسیر با بیان اینکه یکی از دغدغه ها و تأکیدهای رهبری انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است. اولین ویژگی مهم انقلابی بودن را اطاعت از ولایت دانست و گفت: نیروهای انقلابی همیشه خودشان را بدهکار می دانند و مواضع خود را صریح و شفاف اعلام می کنند؛ اما، نیروهای غیرانقلابی اهل مماشاتند و برای انقلاب هزینه نمی کنند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تأکید رهبری در خصوص حکم ۲ نفر از سران فتنه که با تصویب شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه در حصر هستند، افزود: ۴ نماینده استان برای خوش خدمتی و حمایت از سیدمحمد خاتمی یکی از سران فتنه، در روزهای گذشته نامه ای را امضاء می کنند و برخی از رسانه های استان نیز در حمایت از عدم امضاء این نامه جنجال به پا کردند.


وی ادامه داد: این نمایندگان فراموش کرده اند سران فتنه چه کردند؟! آن ها کشور را تا مرز سقوط پیش بردند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و خطوط قرمز است، گفت: این چه نمایندگان مجلسیند که اینگونه رفتار می کنند؟! مردم این نمایندگان را فراموش نمی کنند.


سردار ابوحمزه گفت: این حرکتی که این نمایندگان مجلس انجام دادند آب به آسیاب دشمن ریختن است. آن ها دیگر نمی توانند بگویند ما انقلابی و ولایی هستیم.


انتهای پیام /س

 

نامه 4 تن از نمایندگان  در حمایت از سران فتنه عبور از خطوط قرمز انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.