فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

مصالحه ۷۷ درصد پرونده‌های منجر به طلاق در کلانتری‌های فارس

فرمانده انتظامی فارس از مصالحه ۷۷ درصد پرونده‌های منجر به طلاق در کلانتری‌های استان خبر داد.

مصالحه ۷۷ درصد پرونده‌های منجر به طلاق در کلانتری‌های فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس در دیدار با نماینده، ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: در طی ۲ سال گذشته از ۳۲۲ هزار پرونده منجر به طلاق، ۱۷ هزار پرونده درکلانتری‌ها و پاسگاه‌های فارس منجر با مصاله و سازش خاتمه یافت.

وی افزود: با به هلاکت رسیدن اشرار مسلح در فارس، امروز هیچگونه گره امنیتی در استان وجود ندارد.

گودرزی ادامه داد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، ۲۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی فارس کشف و در ماه جاری نیز ۱۰ میلیارد تومان وسائل آرایشی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شده است.

وی گفت: بیش از ۸۰ درصد جرائم نسبت به مدت مشابه ۲ سال گذشته در فارس کاهش یافته و دراین راستا نیروی انتظامی فارس در کشف جرائم رتبه برتر کشور را بدست آورده است.

گودرزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سوپاپ اطمینان نظام اسلامی است، اظهار داشت: در طی یک سال گذشته ۱۱۴ هزار تذکر ارشادی، پلمپ ۴ هزار و ۳۱۰ واحد صنفی و ۷۲ فقره باغ‌های متخلف، بازسازی ۳۱۴ نمازخانه و راه‌اندازی سامانه ناظر از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی فارس بوده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: اعزام راهیان نور در دو نوبت در سال، نصب ۳۱۴ مورد یادمان شهدا در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، راه‌اندازی دارالقرآن در منازل سازمانی و نیز آمادگی دفاع از حریم ولایت و آل‌الله از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی در سال جاری بوده است.
انتهای پیام/ر

کاهش ۸۰ درصدی جرائم در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.