یکم آبان آغاز نام نویسی در جشنواره ملی فیلم فجر

نام نویسی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از یکم آبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، ثبت نام سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از اول آبان در سایت به نشانی Www.fajrfilmfestival.com امکان پذیر است.

سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در دو بخش سودای سیمرغ و مسابقه تبلیغات سینمای ایران با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینمای ایران و اعتلای تولیدات ملی و حمایت از آثار برتر همزمان با جشن‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

در بخش سودای سیمرغ به منظور استمرار سیاست‌های تشویقی در تولیدات آثار سینمایی مستند، حداکثر ۲ فیلم سینمایی مستند که با هدف نمایش در سینمای کشور ساخته و متقاضی حضور باشند انتخاب و داوری می‌شوند.

همچنین در این بخش هیات انتخاب جشنواره از میان آثار متقاضی، حداکثر ۲۲ فیلم را که از کیفیت برتری برخوردار باشند برای نمایش و داوری انتخاب خواهند کرد.

در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران با هدف تشویق، تقویت، بکارگیری روش‌های خلاقانه و موثر در عرصه بازاریابی، پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، آثار سینمایی با مدت زمان کمتر از ۷۵ دقیقه پذیرفته نمی‌شود.

تهیه کنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند هر تعداد فیلمی را که مایل باشند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، پلاک: ۲۴۵۴، کد پستی: ۱۴۳۴۸۴۳۶۳۱ ارسال و یا با شماره: ۸۸۸۸۰۳۲۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/آ

اعلام زمان نام نویسی در جشنواره ملی فیلم فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار