کواکبیان در صحن علنی:

اقدامات جنون‌آمیز ترامپ خللی در سد محکم ملت ایران ایجاد نمی‌کند

نماینده مردم تهران گفت: ترامپ قرار است فردا علیه منافع ملی ایران سخنرانی کند اما بداند که اقدامات جنون‌آمیز وی خللی در سد محکم ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

اقدامات جنون‌آمیز ترامپ خللی در سد محکم ملت ایران ایجاد نمی‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 9 مهر ماه) طی تذکری شفاهی گفت: ترامپ قرار است فردا علیه منافع ملی ایران سخنرانی کند، از سران قوا می‌خواهیم همانطور که سپاه پاسداران و دست‌اندرکاران دیپلماسی با وحدتشان نشان دادند که در مقابل دشمن اتحاد دارند، سران قوا هم اتحاد خودشان را نشان دهند و بر اساس اصل 176 قانون اساسی در چارچوب منویات نظام حرکت کنند.

وی ادامه داد: همه جور آمادگی‌های لازم در کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی وجود دارد که ما باید به آنان توجه داشته باشیم و مسئولان اقتصادی باید توجه کنند که بعضی التهاب‌ها نباید در وضعیت اقتصادی مردم فشار وارد کند.

نماینده مردم تهران تأکید کرد: اعتقاد ما این است که مردمی داریم که در مقابل دشمن چه اصلاح‌طلب و اصول‌گرا سطح واحدی را تشکیل خواهند داد و انسجام داخلی قطعا برقرار است.

کواکبیان با اشاره به برخوردهایی که قوه قضاییه با برخی از فعالان اصلاح‌طلب می‌کند، تصریح کرد: مرجع تشخیص جاسوس در این کشور وزارت اطلاعات است و وزیر اطلاعات درباره فرزند یکی از رؤسای قوا خیلی خوب نظر داد.

وی با تأکید بر اینکه هم در سطح حکومت و هم در بین فعالان سیاسی انسجام داخلی باید وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: به ترامپ می‌گوییم که اقدامات جنون آمیز وی هیچ خللی در سد محکم این ملت ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار