رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ؛

در زمینه دفاع مقدس کتاب های چاپ شده آمار قابل دفاعی به جهت کمیت و کیفیت نیست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت:از ابتدای جنگ تا سال ۹۳، حدود ۱۵ هزار کتاب در زمینه دفاع مقدس چاپ شده که آمار قابل دفاعی به جهت کمیت و حتی کیفیت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار کارگر در نشست خبری با رسانه‌ها و جراید خراسان رضوی افزود:با سیاست گذاری مناسب، بنیاد حفظ آثاردفاع مقدس با ابلاغ به استان‌ها، در سال ۹۴ و ۹۵ حدود ۱۷۰۰ کتاب با مشارکت سایر دستگاه‌ها چاپ کرد.


وی گفت:راهیان دانش آموزی ۲۲ مهرماه در استان البرز به صورت رسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور افزود:در حوزه راهیان نور سه گروه خادمان، مبلغان و راویان فعالیت جدی دارند که شهید بزرگوار محسن حججی نیز یکی از خادمان توانمند راهیان نور بودند.

سردار کارگر گفت: سال گذشته حدود ۲ میلیون نفر از منطقه عملیاتی غرب کشور و حدود ۶ میلیون از منطقه عملیاتی جنوب کشور بازدید داشتند.

وی افزود: در حوزه‌ی بازدید راهیان نور، استقبال خودرو‌های شخصی افزایش چشم‌گیری داشته که در حوزه تسهیل سفر راهیان نور، خدمات شب خوابی به خودرو‌های شخصی نیز از سال گذشته ممکن شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: با توجه به تکمیل زیرساخت‌ها، شبانه حدود ۱۲۰ هزار نفر امکان استقرار در مناطق عملیاتی جنوب کشور دارند.

سردار کارگر افزود: در حوزه امنیت راه‌ها با تشکیل کمیته انتظامی، اقدامات خوبی با همکاری پلیس و وزارت راه و شهرسازی انجام شد که این مطالبه مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی گفت: در حال پیگیری ساخت دو فیلم فاخر با محوریت شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری هستیم و با صدا و سیما در حال رایزنی برای رفع مشکل دو فیلم تولید شده در مورد شهید بروجردی و شهید باکری جهت پخش هستیم .
 

افتتاح باغ موزه دفاع مقدس تا خرداد ۹۹

 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه تا کنون باغ موزه دفاع مقدس پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است تصریح کرد:براورد می‌شود این باغ موزه تا پایلن سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد و در خرداد ۹۹ تمام فاز‌ها به بهره برداری کامل برسد.

سردار کارگر افزود:در جلسه‌ای که امروز با شهردار مشهد و رییس شورای شهر داشتیم از طرف تقی زاده خامسی عنوان شد که اهتمام جدی برای راه اندازی این باغ موزه وجود دارد و تاکید زیادی بر وجود امکانات دیجیتال در این باغ موزه داشتند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نشست خبری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور  با رسانه‌ها و جراید خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.