شناسایی6 هزار سایت مجرمانه در همدان

فرمانده انتظامی استان گفت : از ابتدای امسال تاکنون 6 هزار و655 سایت مجرمانه در همدان شناسایی شده است.

شناسایی6 هزارسایت مجرمانه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان همدان  با اشاره به اینکه امروزه در بسیاری از منازل مواد مخدر صنعتی به راحتی تولید می‌شود که مصرف آن مخرب‌تر از مواد سنتی است، گفت: امسال ۶ هزار و ۶۵۵ سایت مجرمانه در استان همدان شناسایی شد.

 وی با اشاره به اینکه امروز در سراسر کشور تعداد ای از پرسنل نیروی انتظامی در محضر نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها حاضر شده‌اند، افزود: نیروهای انتظامی مطیع امر مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین هستند و این امر عصاره وظیفه ما است.

 کامرانی صالح با بیان اینکه با توجه به مأموریت‌های و وظایف نیروی انتظامی باید در بخش‌های مختلف گام‌های مؤثر، هدفمند و جهشی برداشته شود، ادامه داد: در حوزه درون‌سازمانی یکی از مسائل مهم ارتقای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب است.

 فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در راستای بصیرت افزایی حوزه‌های فرهنگی و عقیدتی سیاسی برنامه‌هایی مناسبی برگزار می‌کنند، خاطر نشان کرد: از موضوعات مهم امروز با توجه به آسیب‌پذیری جامعه صیانت است که قرارگاه جهادی در این راستا در درون سازمان تشکیل شده است.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر از دیگر موارد مورد توجه پلیس است، اظهار داشت: تمام  مأموریت‌های نیروی انتظامی بر اساس امربه‌معروف و نهی از منکر است که در این راستا اقدامات مؤثری انجام شده است.

 وی با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر که امروز یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی است مبارزات خوبی انجام شده است، افزود: در نیمه نخست امسال 4 نوع  ازانواع مواد مخدر کشف و 52 باند مواد مخدر متلاشی شده است.

 فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: در مقابله با مواد مخدر که معضل بزرگ جامعه امروز است و دشمن در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است آموزش همگانی مردم برای مقابله با این معضل بزرگ بسیار مؤثر است.

 فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: در راستای پیش‌گیری از جرائم ساماندهی بیش از 5 هزار سرایدار و شبگرد در استان انجام شده است.

 کامرانی صالح با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب طرح‌های متعددی اجرا شده است، عنوان کرد: این موضوع در جامعه نیازمند استفاده و همکاری ظرفیت‌های مردمی است.

 وی با اشاره به اینکه در حوزه پلیس فتا بیش از 6 هزار و 655 سایت مجرمانه در استان شناسایی و برخوردهای لازم انجام شده است، یادآور شد:این سایت‌ها در حوزه‌های مختلف نظیر تخریب باورهای مردم، اقدامات مجرمانه و تخلفات اخلاقی فعال بودند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه 110 مجرم اینترنتی امسال شناسایی و دستگیرشده‌اند، بیان کرد: امسال شناسایی سایت‌های مجرمانه در استان 16 درصد افزایش یافت.

کامرانی صالح با تأکید بر اینکه  امسال 157 سارق حرفه‌ای در استان دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 92 باند کالای قاچاق منهدم شده و ارزش ریالی کالاهای کشف شده 100 میلیارد تومان است که در این راستا 30 پرونده قضایی بالای 100 میلیون تومان قاچاق تشکیل شده است.


انتهای پیام/ج

شناسایی سایت های مجرمانه در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.