عضو کمیسیون اقتصادی گفت: سپاه پاسداران از بطن جامعه برخواسته و دشمنان نقش آن را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی لمس کرده اند.

فصلی در بودجه سال 97 تحت عنوان ضریب توازن ایجاد شود تا بیش از این مردم شاهد بی عدالتی در توزیع منابع نباشندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عین الله شریف‌پور نماینده ماکو و چالدران در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز چهارشنبه(19 مهرماه) مجلس اظهار کرد:‌ سردمداران آمریکای سلطه گر و اسرائیل غاصب باید بدانند بر اساس مفاد اصل 150 و 151 اصول قانون اساسی به نقش سپاه پاسداران به منظور ایفای نقش خود در نگهبانی از نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن اشاره شده است.

شریف‌پور افزود: سپاه از بطن جامعه برخواسته و نقش آن را در هشت سال دفاع مقدس دشمنان به خوبی لمس کرده‌اند و در اصل 152 نیز هرگونه سلطه‌جویی و سلطه پذیری نفی و حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور را با مدیریت سپاه در قالب پروژه مقاومت معین شده است، لذا دشمنان باید بدانند بسیج به عنوان یک عقبه بسیار قوی در کنار سپاه پاسداران و به تعداد 20 میلیون رزمنده پا به رکاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: توسعه در کشور به صورت ناهمگون، غیرعادلانه و نامتناسب بوده و هر روز فاصله استان‌های برخوردار با استان‌های غیر برخوردار بیشتر می‌شود، لذا رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دهند تا آمایش سرزمین و ستون ملی، منطقه‌ای، استانی، شهرستانی فصلی در بودجه سال 97 تحت عنوان ضریب توازن ایجاد شود تا بیش از این مردم شاهد بی عدالتی در توزیع منابع نباشند.

نماینده ماکو و چالدران بیان کرد: امروز در موقعیتی حساس قرار داریم لذا وحدت یک ضرورت است و باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در تصمیمات حیاتی و سرنوشت ساز کشور به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار