مدیر فنی سابق پدیده: اختلاف فنی با تیم داشتم

تقوی علت جدایی خود از تیم پدیده مشهد را اختلافات فنی و فوتبالی با این تیم دانست.

آزادی عملم روز به روز در پدیده کم می شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد تقوی مدیر فنی باشگاه پدیده در گفت و گو با رادیو  درباره جدایی اش از تیم پدیده گفت: 2 روز پیش استعفایم را اعلام کردم. دلیل اصلی جدایی ام اختلافات فنی و فوتبالی بود. معتقدم هر انسانی که جایی کار می کند باید تاثیرگذار باشد. حتی ممکن است یک توپ جمع کن خیلی موثر باشد. اما وقتی احساس می کنید تاثیری ندارید و به تیم کمکی نمی کنید بهتر است بروید و بدون توجه با قرارداد قطع همکاری کنید.


او درباره این که آیا به دلایل اختلاف با مهاجری استعفا داده است یا خیر ادامه داد: مهاجری دوست صمیمی من است و من به خاطر او به فوتبال بازگشتم و پشیمان هم نیستم. در این 6 ماه تجربه خوبی با او در پدیده داشتم. با عوامل باشگاه هم رابطه بسیاری خوبی دارم اما نتوانستم با آنها کار کنم.


مدیر فنی مستعفی باشگاه پدیده افزود: در آغاز من آزادی عملی بیشتری داشتم اما رفته رفته این آزادی عمل کم شد. قصد داشتم این موضوع را در درون خانواده حل کنم. از ابتدا سعی کردیم موضوعات به خارج از باشگاه بیرون نرود. اما نهایتا احساس کردم آن چه باشگاه می خواهد خارج از توان من است.


تقوی در واکنش به صحبت های مدیر عامل پدیده که گفته بود تقوی حد و مرز خود را بشناسد تصریح کرد: پاسخی ندارم چون سمتی ندارم. هر تصمیمی دوست دارند بگیرند. هر برنامه ای داشته باشند من می پذیرم.

او درباره واکنش مهاجری در مقابل استعفایش گفت: تصمیم من یک تصمیم کلی بود. تعارف در فوتبال باعث ابهام می شود برداشت. اگر کسی هم پا در میانی می کرد من باز هم می رفتم. 

انتهای پیام/

 

اظهارت تقوی درباره جدایی اش از پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار