تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد:

امنیت اقتصادی مهمترین راه برای فعالیت کار آفرین ها

آیت الله رئیسی گفت:مبارزه با فساد اقتصادی مهمترین راه برای فعالیت کارآفرین ها است.

امنیت اقتصادی مهمترین راه برای فعالیت کار آفرین هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه هماهنگی امور عمرانی و سرمایه گذاری با مشارکت آستان قدس رضوی که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، افزود: برای کارآفرین و سرمایه گذارها مسئله امنیت اقتصادی بسیار مهم است و آن در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه باید در کشور به کارآفرین و سرمایه گذارها اهمیت داده شود، افزود: باید به توانمندسازی بخش خصوصی در کنار خصوصی سازی نیز توجه شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه هنوز در کشور بخش خصوصی چندان مورد حمایت قرار نگرفته است.

رئیسی گفت: بخش خصوصی نیازمند حمایت های مالی، حقوقی، قضایی و تسهیلاتی هستند و اگر تسهیلات به بخش خصوصی اعطا شود، رشد اقتصادی در کشور صورت می گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه سه موضوع در آستان قدس رضوی در اولویت کاری قرار دارد، اظهار کرد: یکی از این موضوعات زیارت است و باید تمام امکانات و زیرساخت ها برای افرادی که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) دارند، فراهم شود.

وی موضوع دوم را مباحث فرهنگی بیان کرد و گفت: ما در پرتو آل محمد(ص) هستیم و در حقیقت امام رضا(ع) هدایت گر است و محوری که می تواند کشور را به پیش ببرد سبک زندگی رضوی است و معرفی آن از وظایف جدی ماست.

رئیسی گفت:توجه به نیازمندان و محرومان سومین موضوع مورد اولویت آستان قدس رضوی است.

انتهای پیام/ز

سفر یک روزه تولیت آستان قدس رضوی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.