گروه‌های فنی و برنامه ساز قزوین به عراق اعزام می‌شوند

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از اعزام گروه‌های فنی و برنامه ساز این مرکز به عراق برای پوشش گسترده پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: این مرکز یک گروه فنی و یک گروه برنامه ساز به عراق اعزام خواهد کرد تا پیاده روی اربعین و حضور شیعیان را در این گردهمایی عظیم و میلیونی پوشش دهد.

وی افزود: پارسال صداوسیمای مرکز قزوین در اقدامی ابتکاری با اعزام گروه‌های فنی و تولیدی خود به عراق علاوه بر تولید یک مستند تلویزیونی فاخر بنام «کنار قدم‌های جابر» سرویس گسترده‌ای هم در بخش ارتباط‌های زنده با عتبات به مراکز ۳۳ گانه کشور ارائه کرد که این امر موجب شد امسال صداوسیمای مرکز قزوین بعنوان پایلوت مراکزاستان‌ها در همین حوزه انتخاب شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد: نخستین اولویت گروه اعزامی مرکز قزوین به عراق پوشش رسانه‌ای هیئت‌ها و زائران قزوینی در رسانه و انعکاس فعالیت‌ها و حضور آنان در جمع زائران حسینی است.

معصومی فر در ادامه گفت: صدا و سیمای قزوین همچنین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه‌ای را برای ایام اربعین تمهید کرده است.

وی افزود: صداوسیمای مرکز قزوین برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و زائران حسینی در اربعین، از ظرفیت بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی، تیزر، زیرنویس، آنونس و پیام‌های رسانه‌ای برای انعکاس اطلاعیه‌ها و توصیه‌های ستاد اربعین از جمله توصیه‌های امنیتی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی به زائران بهره خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

تمهیدات صدا و سیمای قزوین برای اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار