آمادگی بارسلونا برای خرید کوتینیو در ژانویه/ رکورد تخصیص بودجه سالیانه بارسا شکست

مدیر باشگاه بارسلونا با اشاره به بودجه هنگفت این باشگاه برای سال 2017، از آمادگی آبی و اناری ها برای جذب ستاره برزیلی لیورپول در فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اسكار گرو، مدیر عامل باشگاه بارسلونا، ضمن دفاع از وضعیت مالی باشگاه ، و باشگاه به سنگین ترین بودجه تاریخ بارسا، ادعا كرد كه آنها آماده اند در ماه ژانویه برای خرید فیلیپ كوتینیو ستاره برزیلی لیورپول اقدام کنند.

بارسلونا همچنین اعلام کرد سال گذشته 708 میلیون یورو درآمد داشته ، و بودجه پیش بینی شده برای سال 2017 میلادی 897 میلیون یورو است که، بیشترین بودجه در تاریخ این باشگاه لالیگایی است.


در بیانیه ای كه بدون تردید برای لیورپولی ها ناخوشاینداست، مدیر اجرایی بارسا تصریح كرد كه این باشگاه مایل است که در فصل زمستان کوتینیو را به خدمت 

بگیرد، حتی اگر موضع لیورپول تغییر نکرده باشد. او در کنفرانس مطبوعاتی که در آن اعداد و ارقام مالی فصل 2017-2016 را اعلام می کرد، گفت: "ما آماده هستیم که کوتینیو یا هر بازیکن دیگری را در ماه ژانویه جذب کنیم."


" اگر هیئت مدیره تصمیم بگیرد که بازیکنی مورد نیاز است. حتی اگر باشگاه ها مایل به فروش نباشند، ما قطعا مایل خواهیم بود که برای جذب آن بازیکن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

بارسا زمستان به سراغ کوتینیو می رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار