رئیس اداره پست کاشان

ورود وخروج روزانه 6500 مرسوله در شهرستان کاشان

رئیس اداره پست کاشان گفت :در حال حاضر به طور متوسط روزانه ۳۷۰۰ مرسوله به این شهرستان وارد و تعداد ۲۸۰۰ فقره صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین انصاری مقدم،  دیروزدر حاشیه افتتاح دو مر کز مبادله پستی شهر راوند در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ۷۳ واحد مرکز مبادله پستی در کاشان وجود دارد.
 
وی،  افزود: پست کاشان در حال حاضر دارای یک اداره مرکزی، یک دفتر پستی شهری، یک آژانس پستی شهری، هفده دفتر خدمات پیشخوان دولت و درمجموع 73 واحد مرکز مبادله پستی است.
 
به‌گفته‌وی، دستیابی به ترافیک سرانه 23 مرسوله، افزایش بهره‌وری کل عوامل به میزان 8 درصد، کسب 5 درصد سود خالص، خودکارسازی و مکانیزاسیون 80 درصد عملیات اداری و اجرایی و از همه مهم‌تر دستیابی به 85 درصد رضایت‌مندی مشتریان از اهداف شرکت پست کاشان است 
 
رییس اداره پست کاشان، در ادامه با اشاره به افتتاح دو مر کز مبادله پستی شهر راوند و شهرک صنعتی این منطقه گفت :برای این دو مر کز بیش از 90 میلیون تومان هزینه شده است.
 
انصاری مقدم،  اظهارداشت: این دو مرکز در راستای کاهش زمان مسافت بین مرکز و مدیریت سیر مرسولات که بین دو مر کز مهم کشور تهران و اصفهان واقع شده است افتتاح شد.
 
شایان ذکر است :مرکز مبادله پستی راوند و نمایندگی پستی شهر ک صنایع راوند با حضور نماینده مردم کاشان و اران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان  این شهرستان به بهره بر داری رسید .
 
 
انتهای پیام/م
 

افتتاح دو مر کز مبادله پستی شهر راوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.