در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مخاطبان نگاه ویژه‌ای به آثار مناسبتی دارند

زیبا بروفه گفت: نگاه ویژه به آثار مناسبتی تعهد بازیگران نسبت به نقش‌هایشان را بالا می‌برد.

خبرنگاری حرفه پیچیده‌ای است / همیشه آثار مناسبتی از نگاه ویژه‌ای برخوردار بوده استزیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «هاتف» گفت: آثار مناسبتی همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و این سریال هم با توجه به زمان پخش آن که در ماه محرم است، انتظار مخاطبان را نسبت به سریال دو چندان می‌کند و تعهد بازیگران نسبت به نقش‌هایشان را بالا می‌برد. قصه «هاتف» به موضوعات اجتماعی و نگرش افراد به دنیای پیرامون‌‌شان می‌پردازد که شاید بتوان گفت همه روزه با آن درگیر هستند اما به راحتی از کنارش عبور می‌کنند من هم در این سریال ایفاگر نقشی هستم که با توجه به وصیت پدرم باید از حقی که ناحق شده دفاع کنم و این موضوع فراز و فرودهای بسیاری را برای زندگی شخصی، کاری و خانوادگی ریحانه ایجاد می‌کند.

وی در ادامه درباره فضای خبرنگاری که در این سریال با آن روبه‌رو شده است، اظهار کرد: حرفه خبرنگاری حرفه پیچیده و سختی است و باید با چنگ و دندان برای تهیه خبر اقدام کرد. من هم تلاش کردم این روحیه را در خودم ایجاد کنم و آن را در سریال پیاده کنم چون معتقدم خبرنگار حرفه‌ای باید با آگاهی و تلاش بسیار به خواسته‌اش برسد و به راحتی از کنار موضوعات عبور نکند. من هم با توجه به نقشم و تحقیقاتی که باید در زمینه اربعین انجام می‌دادم تلاش کردم تا این حس را به مخاطب منتقل کنم.

وی در پایان به سریال‌های مناسبتی اشاره و خاطرنشان کرد: کارهای مناسبتی همیشه با نگاه و نگرش ویژه‌ای از سوی مخاطبان مواجه بوده است. این سریال هم با ماهیتی که دارد امیدوارم بتواند در جذب مخاطب موفق باشد.

 

انتهای پیام/

اظهارات بازیگر «هاتف» درباره سریال‌های مناسبتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.