سپاه عرصه را در منطقه برای آمریکا تنگ کرده است

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان بااشاره به اینکه امریکا بازدید از مراکز نظامی ویا تهدید سپاه را دراولویت قرارداده است گفت: سپاه عرصه را در منطقه برای آمریکا تنگ کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ،درخطبه های نماز امروز زنجان گفت: مشکل امریکا موضوعات هسته ای نیست بلکه آمریکا زیاده خواه است وما درمقابل این زیاده خواهی می ایستیم .
 
وی افزود: تا زمانی که آمریکا خوی ستمگری دارد و بهانه گیری تمام شدنی دارد ماهمچنان ایستادگی می کنیم .
 
نماینده ولی فقیه  دراستان وامام جمعه زنجان گفت:امریکا اکنون به ایران هراسی در دنیا دامن زده  و تلاش دارد نگذارد ایران از برجام بتواند سود ببرد اما با هوشیاری رهبر و مسولان وهمراهی مردم اجازه این کارها را به آمریکا نخواهیم داد .
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی بااشاره به اینکه امریکا بازدید از مراکز نظامی ویا تهدید سپاه را دراولویت قرارداده است گفت: سپاه عرصه را در منطقه برای آمریکا تنگ کرده است .
 
وی درادامه به امر به معروف ونهی ازمنکر اشاره کرد وافزود: برکت عاشورا این است که از منکر اعلام بیزاری و از معروف اعلام حمایت کنیم
 
خطیب نماز زنجان گفت: امروز همه باید دراین خصوص احساس مسئولیت کنند چراکه امر به معروف ونهی از منکر یکی از مهترین کارها در جامعه است و سید الشهدا (ع) هم  به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.
 
وی به روز جهانی استاندارد هم اشاره کرد وگفت: تولید کنندگان باید کیفیت کالا را بالا ببرند  و به حقوق مصرف کنندگان احترام بگذارند ومردم هم باید همراه تولید کننده داخلی باشند تااشتغال رونق بگیرد .
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی 24 مهر روز پیوند اولیا ومربیان راهم گرامیداشت وگفت: مدرسه و خانه باید باهم ارتباط داشته و درتربیت کودکان ونوجوانان هماهنگ عمل کنند .

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نمازجمعه 21 مهر ماه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.