ترامپ: می‌خواهیم اطمینان یابیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند/ پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌کنم/ تمام سپاه پاسداران را تحریم می‌کنیم!

رییس جمهور آمریکا پس از ماه‌ها انتظار بالاخره راهبرد جدید دولت خود درباره ایران را با طرح ادعاها و اتهاماتی بی‌اساس اعلام کرد.

ترامپ: می‌خواهیم اطمینان یابیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند/ پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کنم/تمام سپاه پاسداران را تحریم می کنیم!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ – رییس جمهور آمریکا – جمعه شب پس از ماه‌ها انتظار سرانجام در طبقه همکف کاخ سفید با طرح ادعاها و اتهاماتی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، از راهبرد جدید دولت آمریکا درباره ایران رونمایی کرد.

وی در ابتدای این سخنرانی گفت: وظيفه من اين است که امنيت و سلامت ملت آمريکا را تامين کنم. به همین خاطر، می خواهيم اطمينان پيدا كنيم ايران هرگز نتواند به سلاح هسته‌ای دست پيدا كند.

اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را به ایران نمی‌دهیم!

وی افزود: تاريخ نشان داده است که هر زمان که تهديدها را ناديده بگيريم تهديد جدی تر می شود. سیاست ما در قبال ایران اکنون پس از 9 ماه به پایان رسیده و ما به دنبال این هستیم که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند!

ترامپ سپس در ادعایی بی‌اساس و در حالیکه ایران در صف مقدم مقابله با تروریسم در منطقه قرار دارد و بسیاری از تحلیلگران بین‌المللی نیز به این موضوع اذعان دارند، گفت: ایران در عراق، سوریه و یمن باعث جنگ شده است. البته او هیچ اشاره‌ای به تجاوز ائتلاف آمریکایی - سعودی به یمن و بمباران روزانه اماکن غیرنظامی این کشور نکرد و اینکه اگر ایران نبود اکنون عراق و بخشهای زیادی از سوریه تحت اشغال گروه تروریستی داعش بود.

رییس جمهور آمریکا در ادامه با طرح اتهاماتی علیه ایران مدعی شد: موشک های ایران، واشنگتن و متحدانش را تهدید می کند و برجام بدترین و یك جانبه‌ترین توافق تاریخ آمریكاست.

او مدعی شد دولت قبلی آمریکا تحریم‌هایی که با هدف جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته‌ای وضع شده بود را در بدترین زمان ممکن لغو کرد و حدود 2 میلیارد دلار پول نقد به ایران داد. البته منظور ترامپ از 2 میلیارد دلار پول نقد، دارایی‌های خود ایران بود که ده‌ها سال به ناحق در آمریکا بلوکه شده بود.

ایران روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است!

ترامپ سپس با این ادعا که حكومت ایران چندین بار از برجام تخطی كرده و یکبار بیش از حد مجاز آب سنگین تولید کرده است، تاکید کرد: ایران اجازه بازرسی از اماکن حساس نظامی خود را به بازرسان نمی‌دهد. ما برجام را تایید نمی‌کنیم. ایران روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است. من به عنوان رییس جمهور آمریکا این توافق را نمی‌پذیرم.

وی گفت: شعار محبوب ایران مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل است. برای برخورد با رفتارهای مخرب ایران با شركایمان جلوی این کشور را با تحریم‌هایی جدید می‌گیریم. ایران به دلایل واهی شهروندان ما (محکومین امنیتی) را زندانی می‌کند و علیه ما حملات سایبری انجام می‌دهد.

تلاش ناکام ترامپ برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت ایران

ترامپ سپس به پیروی از سیاستی که تاکنون از سوی تمام روسای جمهوری آمریکا دنبال شده است، سعی کرد با تمجید از مردم ایران و انتقاد از دولت، وانمود کند که بین مردم و دولت ایران تفاوت قائل است اما در لابلای صحبت‌هایش به جای خلیج فارس از اصطلاح جعلی خلیج ع.ر.ب.ی استفاده کرد تا تمام نقشه‌هایش برای ایجاد شکاف میان ملت و دولت ایران نقش بر آب شود.

رئیس جمهور آمریکا سپس با طرح اتهام حمایت ایران از تروریسم (جبهه مقاومت) بار دیگر مدعی شد ایران حامی شماره یک تروریسم در جهان است و پس از حملات 11 سپتامبر به محل امن برای تروریست‌ها تبدیل شده‌ است.

تحریم‌های سرسختانه‌ای علیه سپاه وضع خواهیم کرد

ترامپ در سخنرانی خود به دلیل هشدارهای فراوانی که طی هفته‌های اخیر به او داده شده بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی نکرد، اما گفت: اجرای راهبرد جدید ما علیه ایران از تحریم‌های بسیار سرسختانه علیه سپاه شروع می‌شود. من از همینجا از وزارت خزانه‌داری آمریكا می‌خواهم تمام سپاه پاسداران و تمام افراد مرتبط با این نهاد را تحریم کند. 

پایبندی ایران به برجام را تایید نمی‌کنم

وی در ادامه دوباره تاکید کرد: من طبق واقعیاتی که وجود دارد برجام را تایید نمی‌کنم و از همین جا من به دولتم دستور می دهم با كنگره همكاری كند تا نواقض برجام را ترمیم كند. كنگره برای برخورد ها وارد عمل شده و قوانین بازنگری برجام را با تبصره‌هایی تغییر می دهد. اگر ما نتوانیم با كنگره و متحدانمان به توافق برسیم برجام لغو می‌شود. من هر زمان که لازم ببینم به عنوان رییس جمهور آمریکا شراکت آمریکا در برجام را لغو خواهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در حالیکه به اذعان همه طرف‌های برجام،‌ این توافق فقط دربرگیرنده برنامه هسته‌ای ایران است، مدعی شد: نقص برجام این است که درباره برنامه موشکی ایران سکوت کرده است. کنگره به دنبال این است لایحه‌ای تصویب کند که این نقایص برطرف شده و جلوی ساخت موشک‌های قاره پیما توسط ایران گرفته شود.

ترامپ از متحدان واشنگتن خواست در اعمال تحریم‌های خارج از حیطه توافق هسته‌ای علیه ایران با آمریکا همراه شوند. وی تاکید کرد: امروز می‌گویم ما نمی‌توانیم پایبندی ایران به برجام را تأیید کنیم و چنین هم نخواهیم کرد. ما نمی‌توانیم در ادامه مسیری گام برداریم که نتیجه آن خشونت بیشتر و تهدید دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای است. ما با شریکان خود همکاری خواهیم کرد تا طبق راهبرد جدید جلوی حمایت این کشور از تروریسم و تولید سلاح‌های تهدیدکننده را بگیریم.

ما به دنبال صلح و ثبات در منطقه‌ایم!

رئیس جمهور آمریکا در پایان در حالیکه کشورش عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است،‌ مدعی شد: ما به دنبال این هستیم که صلح و ثبات را به خاورمیانه برگردانیم و تا زمانیکه این اتفاق بیفتد هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

سخنرانی ترامپ علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ما هم می تونیم با غنی سازی اورانیوم و داشتن سلاح هسته ای مثل کره شمالی جلوی حرف های بیهوده ترامپ و آمریکاییها را بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ممنون از شیرمردان ایرانی چه ارتش و چه سپاه که با قدرت و شجاعت خودشون تو جای جای ایران ترس رو تو دل دشمنای ایران انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ما نباید به شیطان بزرگ آمریکا که سابقه دیرینه دارد اعتماد کنیم و به حرف های بیهوده آنها نباید توجه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
انرزی هسته ای حق مسلم ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
تنها نگرانی آمریکا از قدرت دلاورمردان سپاه هست چون میدانند در اینده ای نه چندان دور بدست سپاه نابود خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ چرا توهین میکنی بهتره یک کمی ادب داشته باشی داشتن ادب نشانه تمدن است که شما آمریکایی ها ندارید
Iran (Islamic Republic of)
رحمن بندری
۱۴:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ عجب کن بیا ببین ما ملت ایران چطوری حالتو میگیریم مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ نادون بی خرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر جنایتکاران آمریکا و آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
باید خودمون رو قوی کنیم تا در مقابل جانیان کم نیاوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
یکی به این دیونه بگه بابا دیر از خواب بیدار شدی چند تا کلاهک میخوای تقدیم کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
لرستان
۱۲:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
سلاح هسته ای یا برای همه یا برای هیچ کس. ایران باید مثل کره شمالی پوزه آمریکا رو به خاک بمالد. منتظر ارتش و سپاهیم که هرچه زودتر از موشک قاره پیمای ساخت ایران رونمایی کنند. درود بر ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۲:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بسم تعالی با یاد روح پر فتوح خمینی کبیر و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت رهبر فرزانه انقلاب این شیاطین در راس انها امریکا با بررسی تاریخ فهمیده اند بلکه یقین دارند بدست این سپاه نابود می شوند مشت نمونه را هم به سختی اخیرا خوردند سوریه عراق لبنان و... بهمین خاطر اینطور هجمه علیه سپاه راه انداخته اند ایران بلکه جهان اسلام به سپاه ایران مینازد نصر من الله و فتح القریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ايران داره برجام رو نقض ميكنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
نمیخوای اطمینان پیدا کنی . میخوایم داشته باشیم به تو هم ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ببین کارمون به کجا رسیده که یک کشوری مثل آمریکا واسرائیل وانگلیس وعربستان برامون تصمیم میگیرند.مردم ایران وسپاه وبسیج ونیرو انتظامی همگی بایستی درس عبرتی به این کشورها بدند که دیگه جرات گه خوری زیادی به خودشون ندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فقط حمله به آمریکا واسرائیل وانگلیس وعربستان راه حل ومشکل گشاست یکی دو سه تا موشک دوربرد بزنن توخاکشون ترامپ ومرامپ واعیادی دست نشوندش حساب کار دستشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ بفهم ای نفهم..... اینهاروهمه دنیا میگن بلکه تو بفهمی ولی بعیدمیدونم نخواهی فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بايد ديشب سپاه پاسداران يه چند تا موشك ازمايش ميكرد حال اين ترامپ رو ميگرفت مث رهبر كره شمالي
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۵۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
به نظر من دوستان اگه دست از فرهنگ غربی که بهمون تحمیل کردن یعنی مصرف گرایی ورداریم این نمیتونه دیگه تهدیدمون کنه کالای مصرفی بهتون نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
#بیشتربدانید
نام خليج پارس (
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
#بیشتربدانید
نام خليج پارس (
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مردم امریکا حواستون باشه
اینقدر جغرافیاش ضعیفه و عرب زده شده که همین امروز و فردا اسم کشورش رو هم اینجوری بگه
al united al state al arabya
Germany
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
امام بزرگوار (ره) فرمودند کلمه مرگ بر امریکا یادتان نرود یعنی توطئه امریکا علیه ایران تمامی ندارد پس مرگ بر امریکا و اسرائیل و ....
مردم عزیز امریکا میداند ایران سرزمین شیران است و از او خیلی می ترسد همیشه میگند از او بترسد که سر به زیر دارد نه از اون که واق واق زیاد می کند دیشب قیافش معلوم است که زیادی خورده حرکاتش را دیدید همش به بالا و پایین نگاه می کرد این ثمره الکل بالا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
تقصیر این بچه کره ایه نیم وجبیه
بد جوری ناک اوتش کرده گردو خاکاش رو اومده تو خلیج فارس میتکونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اهای مردک نادان. خلیج فارس افتاد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ اگه راست میگی بیا تهران
-
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اخه کسی نیست بگه تو کی هستی بدونی ما بمب داریم یا نداریم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۹:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ زیاده گویی نکن
Iran (Islamic Republic of)
حامد علی دوست
۰۹:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
بادرود سلام به رهبر فرزانه انقلاب که با اعتقاد به فرمایش خمینی عزیز که فرمودند آمریکا هیج
غلطی نمیکند ، همیشه دولت آمریکا را شیطان بزرگ و دولت مستبد و عهد شکن میداند و هشدار به مسئولین که علی رغم توصیه های معظم له ، فکر میکردند مذاکره با قدرت های بزرگ و لبخند زدن به آنها کلیه مشکلات اقتصادی و........... را مرتفع میکند غافل از اینکه خود را بخواب خرگوشی زده اند و موقعی بیدار میشوند که کار از کار گذشته واگر بخود نیایند و توجه به فرمایشات قدرتمندانه رهبر عزیزمان نکنند در پیشگاه ملت عزتمند ایران اسلامی ذلیل و خوار میشوند باید با اقتدار جلوی یاوه گوئی های این مردک دیوانه بایستند و یکبار برای همیشه به ایشان واذنابش بفهمانند که ایران جایگاه شیران و دلیرانی همچون باکری ها ، همت ها ، چمران ها و خلبانان فداکاری چون صیاد شیرازی ها و....... و جوانان فداکارو از جان گذشته چون حججی ها و........ می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اون دوایش کره شمالی است و بس
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۹:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
احسنت رضوان.روحانی دیشب میگفت به امریکا نباید اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
علی برکت الله
از ماست که برماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دیوانه است این ترامپ عقل نداره به خدا
-
احسان کلید
۰۸:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
موگرینی چرا امریکارو ناقض اعلام نمی کنه ؟آژانس هم همین طور . این یعنی همه باهم هستن . فقط روسیه هربار میگه امریکا ناقضه
-
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
نمرود ، فرعون و هیتلر هم یک روزی منم منم میگفتند قانون خدا نابودشون کرد. عمو ترامپ یکم تاریخ مطالعه کن بدردت میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درود بر دکتر حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
چقدر آقا گفتن به آمریکا نمیشه اعتماد کرد.این هم نتیجه اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ترامپ مگه ما چکار کردیم که اینقدر عصبی هستی
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۰۸:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
((رییس جمهور آمریکا – گفت وظيفه من اين است که امنيت و سلامت ملت آمريکا را تامين کنم.)) مردک دیوانه ! پس امنیت وسلامت مردم ایران چه ؟ خون مردم شما رنگینتره یا اینکه چون فکر میکنید ابرقدرت هستید باید به مردم جهان زور بگید ـ جناب دیوانه ! به گفته رهبرعزیزم دوران بزن و در رو تمام شده اگر جرات دارید فقط یک بار به خاک وطنم تجاوز کنید تا ـ ـ ـ ـ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
روحانی تحویل بگیر. سر این برجامت چی همه امتیاز به این یانکیها و اروپاییها دادیم سر آخر چی دستگیرمون شد؟؟؟!!!!! تحریم بیشتر و فقربیشتر و فسادبیشتر و بیکاری بیشتر و.....
Iran (Islamic Republic of)
آقا فری
۰۷:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
در این روزها فقط فقط جای احمدی نژاد خالیه تا ترامپ لال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
said
۰۷:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اروپا و امریکا دارن ایرانو بازی میدن .
ایران دیگه نه میتونه جلو بره نه عقب نشینی بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ALISHAHIN
۰۷:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آقاي ترامپ شما خيالتون راحت باشه مابه سلاح هسته دست پيدا نميكنيم ما داريم بمير از حرص جرات داري به جای زیاده گویی حمله كن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
اونها میخواهند تا روحانی .ظریف وباقی وزرا هستند بلایی را که بر سر لیبی وعراق اوردند را به سر ایران بیارند بعدش هم داعش وعربستان و..دیگه خودتون بهتر میدونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
هرگز به هدف و خواسته خود نمیرسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
این هم نقشه جدید اروپا و آمریکاست که آمریکا تهدید کند و تحریم و اروپا هم هی بگه ما به برجام متعهد میمونیم به این ترتیب هم برجام میمونه و ایران محدودیت ها رو پذیرفته و هم راه برای اعمال تحریمها از طریق آمریکا باز میشه
مسئولان چاره ای بیندیشند ، هر چند که ما تاکنون هم از منافع برجام بهره مند نشده ایم
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۶:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
همه مردم مبدانند
استکبار برای کسب درامد هرکاری میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
این هم نتیجه برد برد برجام
Iran (Islamic Republic of)
جعفر سس
۰۳:۳۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ما از اول گفتیم برجام بدفرجام بی فرجام. اقایان سیاستمدار عرضه نشان دهید و به جای تهدید تو خالی کار عملی انجام داده و نشان بدهید که ایرانی هستید و ضربه شصت قدرت نظامی ایران اسلامی را به انها نشان دهید که انها فقط حرف زور حالیشان میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا هرگز قابل اطمینان نیست امام خامنه ای مدظله عالی
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
من هم یک سپاهی ام
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
به ترامپ مربوط نیست تو ایران چه خبره
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
به ترامپ مربوط نیست تو ایران چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فقط باید به ترامپ ودولتش،اسراییل وال سعود گفت برو بمیر
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۱:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
باید ترامپ را هرچه زودتر نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ای ملت بیدارباشید که بازی دیگری درراه است اروپاییها گفتن که ما به برجام پایبندیم ولی به اینها هم نبایداعتمادکرد.اگرقرارباشدبرجامی باشدبایدهمه درآن باشندنه یه کشورباشدیکی نباشد.درجایی که مصلحت ونظام درخطرباشدبایدهمه بپاخیزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
خداکنه بفهمه ولی نفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیرررررررر
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
ما هم برجامو آتیش میزنیم...
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۰:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
I love you iran
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۰:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
I love you iran
Iran (Islamic Republic of)
آیلین
۰۰:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ایران سکوت نکن آمریکا علنا با تشدید تحریم ها برجام رو زیر پا گذاشته و میگه برجام رو لغو نمیکنم و ادامه میدم که ما فقط محدود بشیم اعلام کنید که آمریکا با تشدید تحریمها برجام را زیر پا گذاشته و ملتی را احمق فرض کرده واعلام میکند برجام را ادامه میدهم سکوت نکنید به این احمق ترامپ پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
آیلین
۰۰:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
ایران سکوت نکن آمریکا علنا با تشدید تحریم ها برجام رو زیر پا گذاشته و میگه برجام رو لغو نمیکنم و ادامه میدم که ما فقط محدود بشیم اعلام کنید که آمریکا با تشدید تحریمها برجام را زیر پا گذاشته و ملتی را احمق فرض کرده واعلام میکند برجام را ادامه میدهم سکوت نکنید به این احمق ترامپ پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۰۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
سلام بر ولی عصر (عج) سلام بر نائب بر حقش { ولایت فقیه }سلام بر پاسداران انقلاب اسلامی سلام بر سربازان گمنام امام زمان (عج) سلام بر ارتش همیشه قهرمان؛ امام خمینی (ره) : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند* مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ برنفوذی مرگ بر منافق مرگ بر خائنین و جاسوسان مذاکرات هسته ای مرگ بر سردمداران و نمایندگانی که سنگ اجنبی وجاسوس و افراد مختلس و مفسد فی الارض و... رو به سینه میزنه ولی به ملت و جوانهای خودش اعتماد و باور نداره* درود بر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
زنده باد خلیج فارس .
Iran (Islamic Republic of)
f
۲۳:۵۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
به آمریکا نمیشه اعتماد کرد در طول تاریخ هم بارها ثابت شده این رو چند سال پیش رهبر گفته بود کو گوش شنوا اقایون روحانی و تیم مذاکره کننده مرگ بر ترامپ مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
الان دوستان شبه روشنفکرنظری ندارن ؟؟؟
اون دوستمون که تیشرت حاوی آی لاوی یو آمریکا داشتن،چی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
ترامپ راهش را بلد نیست باید بهش راه رفتن را یادش بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
کجان اون غرب پرست های خائن؟؟؟ که هر حرکت و حرفشون برخلاف منافع ملی ماست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰
۲۳:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
پیش بینی رهبرعزیز درست بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
عكس العمل بايد عقلانى و غير احساسى باشه تا بيشترين تأثير رو داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
نادریان
۲۳:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خدا لعنت کند کاسبان برجام را
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
من دهنم بسته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خدایا دستمان را به خون این جنایتکاران رذل آلوده نکن آمین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی مو قشنگ ما رو با این حرفها نترسون
Iran (Islamic Republic of)
شهریار شهریاری
۲۳:۲۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
فقط باید از خدا نرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
بازی جدید شروع شد.من یه سئوال دارم. چرا همه میگن امریکا هیچ غلطی نمیکنه امریکا منزوی شد
-
ارشیا
۰۸:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دوست من همه چرت میگن . مگه همینا قبلا نمی گفتن امریکا کدخداست فقط باید اونو بچسبیم ؟ پس چی شد ؟یعنی بخاطر ما دیگه کد خدانیست؟؟؟؟!!!!! اینا وطنفروشن بخدا حالا یا به عمد یا سهوا. اتحادیه اوپاهم پشت امریکاست چون موگرینی هیچوقت امریکارو ناقض اعلام نکرده . آژانس هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
A.m.r
۲۳:۰۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خوشم میاد از ترامپ که چهره واقعی آمریکا رانشان میدد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
این سیاست جدید اروپا و آمریکا در مقابل ایران هست،آمریکا تهدید میکند وتهمت میزند و تحریم میکند برخلاف تعهد برجام و اروپایی ها بیانیه میدهند که برجام را ادامه میدهیم ،بدین ترتیب ایران نتواند از برجام خارج شود وهرکدام از متهدین برجام نافرجام یک نقش را به عهده میگیرند.
این نقشه برای من که یک فرد عامی هستم لو رفته وسوخته هست مگر میشود سیاستمداران این را تحلیل نکرده وپی نبرده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
هرگز نمیشه به آمریکا اعتماد کرد وقتی خودش اینگونه است فکر میکنه همه هم مثل خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
هرگز نمیشه به آمریکا اعتماد کرد وقتی خودش اینگونه است فکر میکنه همه هم مثل خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
سپاه بازوی کشور است.
سپاه تضمین کننده اقتدار و امنیت وآرامش در کشور است.
درود بر سپاهیان عزیز وطن.
خدا قوت بر سپاهیان غیرتمند غیور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
باید تکلیفمون را با آمریکا روشن کنیم یکبار برای همیشه خسته شدیم از این شل کن سفت کن های مسخره
Seychelles
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
یه خشاب 30 تایی فشنگ کلاش درمون جواب این رذل است.
Iran (Islamic Republic of)
توپانی
۲۲:۳۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
شعارهمیشه ی مابااتحادهمه ی طیفها:آمریکاهیچ کاری نمی تواندبکند.جواب کلوخ اندازراسنگ است.
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۲۲:۳۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
دم سپاه گرم خوار چشم آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
فقط دلار شده 4000تومن والا آمریکا هیچ کاری نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
مطمئنی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
با اقتصاد مقاومتی ان شاءالله ثابت می‌کنیم تحریمها روی اراده ملت بزرگ و سرافراز ایران تاثیر نخواهد گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
IFBB PR
۲۲:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خسته شدیم از این همه تهدید لعنتی
۱۲
آخرین اخبار