سورپرایز جالب شرکت هواپیمایی مشهور برای خلبان خردسال + فیلم

با پسری خردسال که خلبان‌ها از استعداد و اطلاعات وی در زمینه پرواز و سیستم فنی هواپیما‌ها مات و مبهوت مانده اند، آشنا شوید.

سورپرایز جالب شرکت هواپیمایی مشهور برای خلبان 6 ساله+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،تقریبا اوایل همین ماه بود که از یک پسر 5 ساله دورگه مصری-مغربی به نام آدم محمد عامر در پایگاه های خبری عرب زبان منتشر شد که او را در کابین یک خلبان به تصویر کشیده بود که با تسلط کامل به زبان انگلیسی در حال ارائه توضیحاتی به خلبان درباره سیستم فنی و نحوه کنترل هواپیما بود، اطلاعات این کودک به قدری دقیق و کامل بود که حیرت هر بیننده ای را بر می انگیخت.

این پسربچه که شدیدا به شغل خلبانی علاقه مند بود پس از انتشار آن فیلم به شهرت بسیاری در شبکه های اجتماعی رسید.

اکنون آدم محمد عامر وارد 6 سال شده و شرکت هواپیمایی اتحاد ابوظبی که در آن پرواز میزبان این کودک و والدینش بود، برای وی سورپرایزی بزرگ تدارک دیده است.

این شرکت هواپیمایی از آدم محمد عامر دعوت کرده تا حضور در یک پرواز شبیه سازی شده را به عنوان خلبان در ایرباس A380 تجربه کند.

عوامل شرکت هواپیمایی اتحاد همچنین لباس خلبانی مخصوص دقیقا اندازه بدن این کودک برایش تهیه نمودند تا وی کاملا احساس کند که یک خلبانی واقعی است.

ماجد المرزوقی نائب رئیس امور حمل و نقل هوایی اتحاد گفت:شور و شوقی که در چشمان آدم محمد عامر می بینم مرا درست به یاد دوران کودکی خودم می اندازد که چونه رویای پرواز در سر می پروراندم و اکنون به آن رسیده ام، من یقین دارم که این کودک نابغه هم روزی روی صندلی خلبانی در خواهد نشست و بر فراز آسمانها پرواز خواهد کرد.

وی همچنین ادامه داد که فهم و درک این کودک از مقوله پرواز و جزئیات فنی یک هواپیما حیرت آور است، امیدوارم این روز به عنوان خاطره ای شیرین در ذهن وی هک شود و انگیزه ای برایش باشد تا رویای خود را محقق سازد.

انتهای پیام/

 هدیه عجیبی که شرکت هواپیمایی سرشناس بین المللی به یک کودک داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خوش به حال پدر و مادرش که چنین فرزندی تربیت کردند انشالله موفق بشه تو زندگیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
عالی بود. آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
افرین
آخرین اخبار