یادآوری جانانه کاربران از نام خلیج فارس به رئیس جمهور گستاخ امریکا+ فیلم

پس از آنکه ترامپ در سخنان شب گذشته خود نام خلیج فارس را تحریف کرد کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که تداعی کننده قدرت ایران در خلیج فارس است.

یادآوری جانانه از نام خلج فارس و قدرت ایران به رئیس جمهور گستاخ امریکا+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گستاخی رئیس جمهور منفور امریکا که این روزها محبوبیتش به پایین ترین حد در بین مردم ایالات متحده رسیده است بر هیچ یک از ملت های آزاده جهان پوشیده نیست؛ گستاخی که شب گذشته با اعلام موضع ترامپ در خصوص توافق بین المللی برجام به اوج خود رسید و نه تنها واکنش ایرانیان بلکه واکنش کشورهای اروپایی را نیز برانگیخت.

ترامپ در سخنان خود برجام را زیر سوال برده و گفته بود این بدترین توافق در طول تاریخ امریکاست، همچنین تحریم نام خلیج فارس در سخنان ترامپ و به رخ کشیدن قدرت ایالات متحده برای تحریم ها واکنش های فراوانی را در بین مردم و در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

یکی از واکنش های کاربران انتشار کلیپی از دستگیری کماندوهای امریکایی در آبهای خلیج فارس در سال 82 و ترس و گریه آنان در هنگام دستگیری است، ذلتی که که مقامات امریکایی آن را تحقیر خواندند و سربازان آمریکایی بابت آن عذرخواهی کردند.

این کلیپ جالب را که با کنایه های کاربران به ترامپ همراه بود در ادامه ببینید.

انتهای پیام/

کلیپی از قدرت نظامی ایران در خلیج فارس در پاسخ به سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
شیطان بزرگ امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
تو کاخ سفید وق وق نکن جرات داری بیا خلیج فاری شلوارت را در میارن میندازن دور گردنت فکر کردی مام سعودیهای خرفتیم بهت باج بدیم اگه تو دیونه ای ما از تو دیونه تریم خوشت اومده انگار دنیا بهت میگه دیونه واسه خودت کیف میکنی بیا اینورا حالیت کنیم ما کی هستیم