رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت:تاکنون بیش از 77 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رهبری به بخش کشاورزی استان خراسان شمالی تخصیص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به 375 میلیارد تومان اعتبار تملکی و تسهیلاتی مصوب سفر مقام معظم رهبری برای بخش کشاورزی گفت: تاکنون بیش از 77 میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته است.

یوسفی با اشاره به اینکه امسال 16 میلیارد و 108 میلیون تومان از اعتبارات سفر رهبری هم تخصیص یافت ، افزود: با تخصیص این میزان اعتبار هشت صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی در استان تشکیل شد.

وی گفت: مرمت و بازسازی 250رشته قنات در بخش آب و خاک ، لوله گذاری 164 کیلومتر کانال بتنی انتقال آب و 86 کیلومتر خط انتقال آب با لوله، احداث 99استخر ذخیره آب و پوشش هزار و 400 هکتار اراضی کشاورزی در نقاط خرده مالکی از دیگر طرح های بخش کشاورزی با استفاده از اعتبارات سفر رهبری است.

یوسفی درباره تامین نقدینگی و کمک به حوزه های مختلف کشاورزی استان افزود : 100میلیارد تومان تسهیلات در حوزه های دامداری، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی از مصوبات سفر به این حوزه اختصاص یافت.

وی گفت: ارتقای بهره وری و بازده آب از 35 به 42 درصد و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار از 35 به90درصد از دیگر تحولات بخش کشاورزی استان با اختصاص اعتبارات سفر رهبری است.

انتهای پیام/آ

تخصیص 77 میلیارد تومان اعتبار بخش کشاورزی استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.