رفیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تجهیز آزمایشگاه کل دامپزشکی تهران با هزینه 1.5 میلیارد

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: آزمایشگاه کل دامپزشکی استان تهران را با برآورد هزینه 1.5 میلیارد تجهیز کردیم تا در خدمت سلامت جامعه قدم برداریم.

دامپزشکی باید در خدمت تولید و سلامت جامعه قدم برداردعلیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در افتتاح آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: جایگاه آزمایشگاه در حوزه دامپزشکی تضمین کننده تمامی فعالیت های دامپزشکی است.

 وی ادامه داد: خوشبختانه امروز آزمایشگاه‌ها در رده‌‌بندهای خوبی قرار گرفته‌اند و کنترل آزمایشگاهی و ضرورت بالا بردن سطح کیفیت تجهیزات و ملزومات پزشکی یکی از نیازهای ضروری این حوزه  است و ما باید در این زمینه ساماندهی‌های لازم را در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی انجام دهیم.

 رئیس سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: در حال حاضر همه اقداماتی بهداشتی ما از مزرعه تا سفره با نمونه‌برداری‌ها در اینگونه آزمایشگاه‌ها  صورت می‌گیرد تا مواد مصرفی مردم عاری از میکروب و یا بیماری خاصی باشد.

دامپزشکی باید در خدمت تولید و سلامت جامعه قدم بردارد

 رفیعی پور اضافه کرد: در برخی از استان ها هم مانند استان تهران که مبدا ورود برخی از اقلام مصرفی و تولیدی کشور است جایگاهش از برخی استانها به مراتب بیشتر خواهد بود و این باعث افتخار است که توانستیم آزمایشگاه کل دامپزشکی استان تهران را با برآورد هزینه 1.5 میلیارد تجهیزکنیم  تا در خدمت تولید و سلامت مردم  جامعه قدم بر دارد.

 وی تصریح کرد:امیدوارم فضای آزمایشگاهی بهتر درک شود تا بتوانیم در این زمینه تخصصی‌ترین تجهیزات را به استان‌های مرزی هم  انتقال دهیم.

 رئیس سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد:هرنوع نمونه ای که در این آزمایشگاه آورده شود اعم از موجودات زنده تا فرآورده های غذایی تمامی در این جا آنالیز می شود.

 رفیعی پور یادآورشد: امیدوارم سرمایه‌گذاری‌‌های خوبی که در این آزمایشگاه  انجام شده به نحوه احسن انجام شود تا بتوانیم تخصصی به کارهای آزمایشگاهی بپردازیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار