حسنی: تور ایرانی بانوان پیامد های مثبتی داشت/ لیگ برتر تنیس روی میز آقایان از آبان استارت می خورد

مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور گفت: تور ایرانی بانوان پیامد های مثبتی داشت که از جمله آن استقبال چشمگیر ورزشکاران و شناسایی اسعداد های جدید بود.

///در حال تکمیل // حسنی : تور ایرانی بانوان پیامد های مثبتی داشت/ لیگ برتر تنیس روی میز آقایان از آبان استارت می خوردپیمان حسنی مسئول کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دومین دوره مسابقات تور ایرانی بانوان در سال جاری،که به میزبانی استان البرز برگزار شد گفت : دومین دوره مسابقات تور ایرانی بانوان که به میزبانی کرج برگزار شد 2 پیامد  بسیار مهم داشت: ابتدا آن که برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز کشور بیش از 100 ورزشکار خانم در این مسابقات شرکت کردند. و دومین پیامد آن هم شناخت استعداد های جدید و خوب این رشته بود.

او افزود: هر ساله 3 دوره مسابقات تور ایرانی در بخش آقایان و بانوان در کشور برگزار می شود و این دوره از مسابقات دومین دوره بخش بانوان در سال 96 بود . در دوره گذشته این بازی ها که به میزبانی استان گلستان برگزار شد نصف این تعداد در مسابقات شرکت کردند اما ما در این دوره شاهد آن بودیم که تعداد زیادی در بخش انفراد حاضر شدند.

مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور افزود: ما در این دوره شاهد آن بودیم که 2 بازیکن بسیار جوان موفق شدند به جمع چهار بازیکن برتر مسابقات برسند و حتی شیما صفایی نوجوان 14 ساله همدانی تا مرحله فنال هم پیش رفت و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی مسابقات رسید.

حسنی در ادامه افزود: ما هر ساله 3 دوره مسابقات تور ایرانی برگزار می کنیم و سپس در پایان نفرات برتر هر 3 تور در مسابقات پایانی تور ایرانی حاضر می شوند تا نفرات پایانی این مسابقات مشخص شوند. به همین دلیل قرار است مرحله پایانی مسابقات تور ایرانی بانوان را در بهمن به میزبانی تهران برگزار کنیم.

او در ادامه و در مورد مسابقات تور ایرانی آقایان هم بیان داشت: تاکنون یک مرحله از مسابقات تور ایرانی آقایان برگزار شده است و قرار است مرحله دوم این مسابقات هم اوایل آبان به میزبان تهران برگزار شود همچنین پس از آن مرحله سوم مسابقات تور ایرانی آقایان را در اواخر آذر برگزار می کنیم تا نفرات برتر 3 تیم برای حضور در مسابقات نهایی حاضر شوند.

پیمان حسنی در پایان و درباهر مسابقات لیگ های برتر آقایان و بانوان گفت: مسابقات لیگ برتر بانوان به صورت متمرکز و در 3 مرحله برگزار می شود و به احتمال بسیار زیاد مرحله نخست آن در اواخر آبان پیگیری شود . در بخش آقایان هم به احتمال فراوارن مسابقات از آبان پیگیری شود.

انتهای پیام /

اظهارات پیان حسنی درباره مسابقات تور ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار