معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک ایران خبر داد؛

افتتاح سه هزار و ۴۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی کشور

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک ایران گفت: سه هزار و ۴۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشاد مقیمی معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: بهره برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: براساس هدف گذاری انجام شده بیش از سه هزار و ۴۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغالزایی افزون بر ۵۴ هزار نفر تا پایان امسال در شهرک‌های صنعتی کشور به بهره برداری خواهد رسید.

مقیمی، نظارت و ارزیابی بر اجرای این طرح‌ها و نحوه تخصیص تسهیلات به آن ها، رصد و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها به منظور تسریع در بهره برداری را از برنامه‌هایی اعلام کرد که با جدیت درحال انجام است.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان در کشور برای اجرای طرح رونق تولید، در نظر گرفته شده که از این میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بهره برداری از واحد‌های راکد و واحد‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در نظرگرفته شده است.

مقیمی بیان کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز برای اجرای طرح‌های بازسازی و نوسازی واحد‌های صنعتی در نظرگرفته شده است.

عضو هیات‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار درخواست متقاضیان استفاده از این تسهیلات در کارگروه‌های استانی سراسر کشور، بررسی و سه هزار طرح نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از سه هزار و ۴۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار