معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان

بهره‌مندی دو هزار و ۳۱۰ بیمار صعب‌العلاج از حمایت‌های کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان گفت:دو هزار و ۳۱۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج از ابتدای امسال تاکنون از حمایت‌های کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی،  بابیان اینکه رسیدگی به امور درمانی و بیمه‌ای جامعه تحت حمایت ازجمله اقدامات مهم حمایتی این نهاد است، افزود: ارائه خدمات درمانی به مددجویان در سرفصل‌های مختلفی ازجمله پرداخت هزینه‌های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، نگهداری بیماران و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و خدمات درمانی بیماران خاص انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان  با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۸میلیون تومان صرف هزینه درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج شده است، گفت: هم‌اکنون بیش از دو هزار ۳۱۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج از مزایای درمانی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه در سال ۹۵، بیش از ۲۵میلیارد تومان صرف خدمات درمانی بهداشتی مددجویان بیمار تحت حمایت شده، افزود: این هزینه در سرفصل‌های مختلف ازجمله رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از پنج سال ، ارائه خدمات بهداشتی ، خدمات درمانی ویژه، بهداشت و بیمه تأمین اجتماعی پرداخت‌شده است.

یزدانی با بیان اینکه هزارو ۱۴۷نفر از مددجویان از طرح «مراقبت در منزل بیماران زمین‌گیر» بهره مند می شوند عنوان کرد: این نهاد برای نگهداری از بیمارانی که قادر به حرکت نیستند به افراد خانواده آنان ماهیانه صد هزار تومان هزینه نگهداری پرداخت می‌کند تا افراد بیمار بتوانند در کنار خانواده به ادامه زندگی خود بپردازند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.