رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

ساخت مجهزترین بیمارستان چشم پزشکی خاورمیانه در شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پیش بینی می شود مجهزترین بیمارستان چشم خاورمیانه در شیراز ساخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم تودیع و معارفه دستیاران چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی بیماران چشم از سراسر ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس به شیراز سفر می‌کنند، وضعیت سخت افزاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز متناسب با تعداد بیماران نیست.

وی افزود: با وجود اینکه بیمارستان خلیلی، درمانگاه پوستچی و بخشی از بیمارستان شهید دستغیب به چشم پزشکی اختصاص یافته، کمبود زیر ساخت لازم مشاهده می‌شود از این رو ساخت بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان چشم خاورمیانه در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

ایمانیه ادامه داد: امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار جدید این بیمارستان در کنار بیمارستان محمدرسول الله در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در بلوار حسینی الهاشمی ساخته شود.

وی اظهار داشت: طرح این بیمارستان تا یک سال آینده طراحی می‌شود و پس از تخصیص زمین عملیات ساخت آغاز خواهد شد.

طالب نژاد مدیر گروه آموزش چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم با اشاره به قدمت ۶۰ ساله گروه چشم پزشکی در این دانشگاه گفت: در این بخش ۲۰ عضو هیات علمی فعالیت می‌کنند وچهار رشته فوق تخصصی مرتبط با چشم پزشکی شامل: قرنیه، شبکیه، انحرافات و چشم پزشکی اطفال فعال هستند.

وی افزود: از لحاظ دانش نظری آمادگی لازم برای تربیت دانشجویان بین المللی در این دانشگاه فراهم است و دانشجویان خارجی نیز می‌توانند برای تحصیل در این رشته‌ها به ایران بیایند.

در این مراسم ۹ دستیار فارغ التحصیل چشم پزشکی تودیع و هشت دستیار جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان خلیلی معارفه شدند.
انتهای پیام/ر

ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان چشم خاورمیانه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم رضایی
۲۲:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
سلام ببخشید من یک چشمم ماددر زادی بینایی نداره من کجا باید تماس بگیرم برای پیوند شبکیه
آخرین اخبار