با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم اصفهان برای حضور در تجمع ضد استکباری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان دعوت کرد در تجمع محکومیت سخنان سخیف ریاست جمهوری آمریکا که فردا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در دفاع از مواضع دولت جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن سخنان ریاست جمهوری آمریکا اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است:  سخنان گستاخانه و بی‌خردانه شب گذشته رئیس‌جمهور پریشان خاطر امریکا بعد از جنگ روانی، رجزخوانی و خط نشان کشیدن‌های چند روز گذشته و تروریست خواندن ملت ایران، آخرین میخی بود که بر تابوت اعتماد به امریکا و دولتمردان آن کوبیده شد.

در ادامه ذکر شده است: سخنان ترامپ درستی و صحت رویکرد چهار دهه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی و پیش‌بینی‌های دقیق رهبر حکیم انقلاب در آغاز و ادامه مذاکرات را بر همگان ثابت کرد و مواضع اخیر ترامپ ملت قهرمان ایران را یک‌پارچه در برابر زیاده خواهی‌های امریکا قرار داد.

در این اطلاعیه بیان شد: فارغ از همه تحلیل‌های ناظر به رفتار غیر طبیعی و ابلهانه ترامپ، علت‌العلل این اظهارات این است که تلقی استکبار از امضای برجام، آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: به وضوح در تحلیل‌ها و اظهارات مقامات دیروز و امروز امریکا و برخی همپیمانان غربی آنان توقع و انتظار تنازل تدریجی و گام به گام از اصول هویت ساز نظام بیان می‌شد. ایستادگی جمهوری اسلامی بر اصول، ارزش‌ها و منافع ملی و موفقیت‌های پی در پی جبهه مقاومت، افزایش قدرت و توان بازدارندگی نظامی با آزمایش انواع موشک‌ها، رؤیای تسلیم ایران را به کابوسی دهشتناک برای آنان مبدل ساخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دشمنی و بغض امریکا بر علیه فرزندان برومند و جان برکف ملت در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل فهم است. از نظر امریکا و ترامپ این سپاه است که نقشه‌های غربزدگان داخلی را افشا و خنثی کرد و منطقه غرب آسیا را به گورستان آمال و آرزوهای امریکا، صهیونیست، تکفیری‌ها و ارتجاع تبدیل کرد. اما دشمنان سپاه و انقلاب دچار یک خطای استراتژیک در تحلیل خود شده‌اند.

در انتهای این اطلاعیه خاطر نشان شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان دعوت می‌کند، با حضور حداکثری، وحدت بخش و دشمن شکن در تجمع حمایت از مواضع جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن سخنان سخیف ریاست جمهوری آمریکا که در روز یکشنبه 23 مهرماه ساعت 9:30 صبح در خیابان کمال اسماعیل، ابتدای خیابان پاسداران مقابل حسینیه شهدای بسیج  برگزار خواهد شد، شرکت فرمایند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.