انتصاب جدید؛

چندین انتصاب جدید در شهرداری خرم‌آباد/از تجربیات تمامی مدیران استفاده می‌شود

شهردار خرم‌آباد در احکامی جدید، شهرداران مناطق ۱ و ۳ و مدیران عامل سازمان‌های تحت پوشش شهرداری مرکزی خرم‌آباد را منصوب کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  وحید رشیدی به طور هم‌زمان شهرداران مناطق ۱ و ۳ و مدیران عامل سازمان‌های تحت پوشش شهرداری مرکزی خرم‌آباد را منصوب کرد.
ب

ر اساس این گزارش " مسعود ارمغان " را به‌عنوان شهردار منطقه ۳ و "سعید حسن‌زاده" را به سمت شهردار منطقه ۱ منصوب شدند، پیش از این "سعید فولادوند" و "ایرج سالارپور" به عنوان شهردار مناطق ۱ و ۳ خدمت می‌کردند.

همچنین "فرشید خدامرادی" به عنوان معاون خدمات شهری، جایگزین "علی محمدخانی" شد.

رشیدی در حکم دیگری "سجاد نعمتی" را به سمت مدیرعامل سازمان خدمات موتوری منصوب کرد تا به‌جای "فرشید خدامرادی" در این پست انجام وظیفه کند.

"مهدی گل میرزایی" نیز به عنوان مدیرعامل سازمان فن‌آوری و اطلاعات شهرداری به‌جای "مسعود جایدری" معرفی شد.

"یداله یوسفوند" نیز به جای "مهرداد سیاپور" به سمت مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها منصوب شد و "حمید علیرضایی" نیز به سمت مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشغول به کار شد، پیش از این "فضل‌الله رشیدی" عهده‌دار این مسئولیت بود.

"شاهین احمدی" مدیر روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد نیز با حفظ سمت به‌عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد جایگزین " مسعود ارمغان شد ".

علاوه بر این "اسماعیل پویان مهر" نیز به عنوان مدیرعامل سازمان میادین به جای "علیرضا رشیدفر" منصوب شد.

حکم دیگر برای "رضا دریکوند" صادر گردید، وی به عنوان مدیر عامل سازمان پسماند و محیط زیست شهرداری به جای "رضا ماجدی" منصوب شد.

همچنین بهزاد رضوانی به عنوان معاونت شهرداری منطقه یک و ابراهیم ورزی به عنوان مدیر عمران شهرداری مرکزی منصوب گردیدند.

شایان ذکر است مراسم تکریم و معارفه روز شنبه ۲۲ مهر در شهرداری مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

از تجربیات تمامی مدیران استفاده می‌کنیم

شهردار خرم‌آباد در آغاز این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مدیران سابق مناطق و سازمان‌های شهرداری خرم‌آباد گفت: تغییر و تعویض مدیران هیچ‌گاه به‌منزله عدم کفایت و شایستگی آن‌ها نیست بلکه گاهی سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدید، به‌کارگیری افراد جدید با سوابق و جهت‌گیری‌های متفاوت را ایجاب می‌کند.

وحید رشیدی تأکید کرد: تمامی تغییرات ایجاد شده در بدنه مدیریتی شهرداری با مشورت صاحب‌نظران و کارشناسان خبره بوده و هیچ‌گونه خصومت و غرض شخصی و یا ذهنیت قبلی در این امر دخیل نبوده است.

وی  افزود: سعی خواهیم نمود از تجربیات ارزنده تمامی مدیران سابق در جهت پیشبرد اهداف شهرداری استفاده نماییم.

انتهای پیام/د

انتصاب جدید در شهرداری خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.