امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا به مانند یک سارق بین‌المللی عمل می‌کند و عصبانیت آنها از گسترش نفوذ ایران در منطقه بی‌مورد نیست.

علت عصبانیت ترامپ و آمریکایی‌ها، نفوذ ایران در منطقه استحجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لفاظی‌های بی‌مورد ترامپ علیه ایران، اظهار کرد: آمریکا اگر در مورد ایران و نیروهای دفاعی آن چنین اظهاراتی را نکند، جای تعجب دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا و کشورهای امثال آن از ابتدا یک حکومت غارتگر و زورگو بوده‌اند، زیرا انقلاب اسلامی دست آنها را از ایران قطع کرده و مطامع آنها را در منطقه تحت تأثیر قرار داده است.

وی بیان کرد: ایران به عنوان یک حکومت روشنگر در صحنه جهانی عمل می‌کند، بنابراین داشتن کینه نسبت به ایران جای بهت و حیرت ندارد.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به موفقیت‌های ایران در مقابله  با داعش، تصریح کرد: آمریکا به مانند یک سارق بین‌المللی عمل می‌کند و عصبانیت آنها از تسلط و گسترش نفوذ ایران در منطقه  بی مورد نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بدعهدی آمریکا را گوش زد کرده است، تأکید کرد: آمریکا در هر شرایطی بدعهد است و این موضوع چهره واقعی او در صحنه بین‌المللی است.

انتهای پیام/

آمریکا در هر شرایطی بدعهد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
من همیشه پشت کشورم مثل کوه ایستادم ایران وطن من است
آخرین اخبار