معاون دریایی و بندری مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان گفت:مانور مقابله با شرایط اضطرار و اطفاء حریق در انبارهای سربسته در بندر آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بهبهانی زاده معاون دریایی و بندری مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان با اعلام این خبر گفت : با در نظر گرفتن شرایط دپو کالا در انبار های بنادر آبادان این مانور که بر اساس برنامه زمان بندی شده و دستورالعمل های ارسالی از سازمان بنادر و دریانوردی است انجام شد.

بهبهانی زاده افزود: در این مانور که با هدف و انگیزه ارتقاء سطح آمادگی نیروهای آتش نشانی و هماهنگی در بین  گروه های همکار مدیریت بحران  برگزارگردید ،ارزیابی  دقیقی از نقاط ضعف و قدرت در شرایط اضطرار  به دست آمد .

وی در پایان از برگزاری مانور های متعدد در بنادر آبادان ،چوئبده و اروندکنار تاپایان سال جاری خبر داد و گفت : با توجه به حجم بالایی از کالاهای وارده  به بندر آبادان و بنادر تابعه برگزاری مانورهایی از این قبیل می تواند توان علمی و عملی نیروهای آتش نشانی را در شرایط بحرانی به نمایش گذاشته و سعی در برطرف نمودن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود نمایند .

انتهای پیام/د

برگزاری مانور اطفاء حریق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.