مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی

افزایش بیش از 30 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از افزایش بیش از 30 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صفایی مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: در شش ماهه اول سال 96 اقدامات بسیاری برای افزایش پروازها از جمله رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی مختلف انجام گرفت که نتیجه آن افزایش 32 درصدی در بخش پروازی و افزایش 33.5 درصدی در بخش مسافری بوده است.

وی گفت: در حوزه پروازی در شش ماهه اول سال 96 تعداد 8 هزار و 80 پرواز در فرودگاه تبریز انجام گرفته که این رقم در شش ماهه اول سال گذشته تعداد 7 هزار و 615 پرواز بوده و بیشترین افزایش را در بخش پروازهای خارجی شاهد هستیم که تعداد آن از یک هزار و 44 پرواز به یک هزار و 381 پرواز رسیده و حکایت از افزایش 32 درصدی در این حوزه دارد.

صفایی گفت: در بخش مسافر داخلی نیز شاهد افزایش 5 درصدی هستیم که از تعداد 807 هزار و 67 مسافر در شش ماهه اول سال گذشته به 848 هزار و 348 مسافر در شش ماهه اول سال 96 رسیده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: در بخش بار خارجی نیز شاهد افزایش 25 درصدی هستیم که از مقدار 2099 تن بار مسافر در شش ماهه اول سال گذشته به 2628 تن بار مسافر در شش ماهه اول سال 96 رسیده‌ایم.

وی افزود: هم اکنون پروازهای داخلی در مسیرهای (تهران- مشهد- اصفهان – شیراز- اهواز- عسلویه- کیش- بندرعباس- کرمان و رشت) و در مسیرهای خارجی (هامبورگ، استانبول، باکو، بغداد، نجف و مدینه) از فرودگاه تبریز انجام می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/ش

انجام 8 هزار پرواز از فرودگاه تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار