برگزاری مسابقات درون باشگاهی شهر کرمان به مناسبت ۲۴مهر

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان از برگزاری مسابقات درون باشگاهی شهر کرمان به مناسبت ۲۴مهر، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در ۵ رشته ی ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور دامغانی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، واقعه ۲۴ مهر را یکی از وقایع مهم تاریخ در استان کرمان دانست و گفت: این واقعه نماد مجاهدات و مبارزات حق طلبانه ملت ایران به خصوص مردم استان کرمان در مقابله با رژیم پهلوی بود.

وی با اعلام اینکه این واقعه، روز ۲۴ مهر سال ۱۳۵۷ رخ داد، افزود: در این روز جمع کثیری از مردم کرمان برای برگزاری مراسم چهلم شهدای میدان ۱۷ شهریور تهران در مسجد جامع کرمان با سخنرانی حاج آقا صمدانی و حضور آیت الله جعفری و آیت الله صالحی تجمع کرده بودند که عده ای از اراذل و اوباش با حمایت نیروهای اطلاعاتی شاه به مسجد جامع کرمان حمله کردند و مسجد را به آتش کشیدند.

دامغانی با بیان اینکه در این جنایت رژیم پهلوی، دو تن از مردم کرمان به نام های شهید محمد باقدرت و شهید یزدان شناس به شهادت رسیدند، افزود: آنچه که رژیم پهلوی تصور می کرد نتیجه عکس داد و این حادثه باعث افزایش و تقویت غیرت دینی و انقلابی مردم در کرمان و کشور شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات درون باشگاهی شهر کرمان به مناسبت ۲۴مهر، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در ۵ رشته اشاره و تصریح کرد: رقابت های کاراته غیر کنترلی بانوان  ساعت 17 امروز در باشگاه انقلاب و واترپلو ساعت 20:30 دقیقه امروز و فردا در استخر نشاط از جمله ی این برنامه ها هستند.

دامغانی یادآور شد: رقابت های کاراته کنترلی، ساعت 17 در باشگاه ابوحامد، مسابقات پرس سینه، ساعت ۲۱:۳۰ در باشگاه هیربد، و ورزش صبحگاهی، ساعت ۷ صبح در بوستان هدایت از دیگر برنامه هایی هستند که روز 24 مهر در کرمان برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

مسابقات درون باشگاهی به مناسبت سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.