عرب: فدراسیون همکاری های لازم برای اعزام تیم ها را انجام می دهد

مسئول سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون گفت: فدراسیون همکاری های لازم را با تیم برتر مسابقات لیگ بدمینتون که خواهان حضور در مسابقات برون مرزی هستند را انجام می دهد.

عرب: فدراسیون همکاری های لازم برای اعزام تیم ها را انجام می دهدعرب مسئول سازمان لیگ بدمینتون کشور در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، در مورد مسابقات لیگ برتر بدمنیتون گفت: مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک بدمینتون کشور به صورت رفت و برگشت در در مرحله مقدماتی برگزار می شود و پس ازآن تیم های برتر در مرحله پایان باز هم به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روند.

او افزود: هم اکنون مسابقات لیگ برتر در دو گروه 4 و 3 تیمی برگزار می شود و مسابقات دسته یک هم در دو گروه 5 تیمی پیگیری می شود. در مسابقات لیگ از هر کدام از تیم ها 2 تیم صعود می کنند و تیم های صعود کرده و برتر بازی مرحله نیمه نهایی ها را برگزار می کنند.

رئیس سازمان لیگ بدمینتون کشور درباره  تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها گفت: تیم های پراتیک رامیان و دانشگاه آزاد اسلامی توانستند از گروه اول این رقابت ها صعود خود را قطعی کنند و 2 تیم برتر گروه دوم این مسابقات هم همین هفته مشخص می شود.

او درباره جوایز در نظر گرفته شده برای تیم برتر از سوی فدراسیون بیان داشت: فدراسیون مدال ، کاپ و حکمی را به تیم قهرمان می دهد و در صورتی که تیم قهرمان خواهان حضور در تورنومنت خارج از کشوری باشد فدراسیون همکاری های لازم را انجام می دهد.

عرب در پایان و درباره حامیان مالی مسابقات لیگ گفت: تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ هر کدام حامیان مخصوص خود را دارند که از ان ها حمایت های مالی را انجام می دهد.

انتهای پیام /

اظهارات مسئول سازمان لیگ بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار