پوری حسینی: مصوبه هیئت وزیران اصلاح شود، خصوصی سازی سرخابی‌ها آغاز می‌شود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: بعد از اصلاح مصوبه هیئت وزیران، کار خصوصی سازی ۲ تیم پر طرفدار پایتخت را شروع می‌کنیم.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در گفتگو با  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:در ابتدا بگویم نشستی را هفته گذشته با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و سلطانی فر در این جلسه از اراده برای واگذاری باشگاه های سرخابی به ما خبر دادند و به نوعی این خبر برای ما خوشحال کننده بود چرا که حدود 2 سال و 2 ماه طبق مصوبه هیئت وزیران ،سازمان خصوصی سازی هیچ مسئولیت و یا وظیفه ای برای واگذاری سرخابی ها نداشته است و اکنون هم ندارد.

او ادامه داد: به هر ترتیب خوب بود که در 2 سال گذشته واگذاری صورت می گرفت اما با وجود مشکلات این امر انجام نشد. از طرفی وزیر ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی ها رایزنی هایی را با ریاست جمهوری و معاون اول انجام دادند و شاید در آینده اراده ای برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود:به طور حتم اگر مصوبه هیئت محترم وزیران دولت که در مرداد ماه سال 94 بود اصلاح شود، می توان واگذاری سرخابی ها را انجام داد در غیر این صورت تا زمانی که مصوبه اصلاح نشود خصوصی سازی هیچ کاری را نمی تواند انجام دهد.

او ادامه داد: به این ترتیب اگر مصوبه هیئت وزیران اصلاح شود سرخابی ها به لیست واگذاری اصل 44 بر می گردند و ما از همان روز می توانیم کارمان را انجام دهیم .اما اینکه وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس پا پیش گذاشته خبر خوشحال کننده ای است و اگر مصوبه اصلاح شود و سپس تصویب شود ما می توانیم کار خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

خروجی نشست وزیر ورزش و جوانان و رئیس خصوصی سازی چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار