مسابقات پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در پایان مسابقات پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان که در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، در رشته بدنسازی در رده سنی نوجوانان هلال احمر آستارا، منتخب لوندویل و هیات بدنسازی انزلی در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

 وی با بیان اینکه در رده سنی جوانان این رشته میثم ماسال، عقاب آستارا و طوفان لوندویل مقام های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در رده سنی بزرگسالان منتخب لوندویل، عقاب آستارا و کویر نمین رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد: در رشته تک لیفت رده سنی نوجوانان تیم های کویر نمین، عقاب آستارا و هلال احمر آستارا به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

سعید علیپور گفت: در رده سنی جوانان این رشته هلال احمر آستارا، کویر نمین و آرشای آستارا رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. 

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان این رشته منتخب لوندویل، عقاب آستارا و کویر نمین مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و رقابت های پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان با حضور 140 ورزشکار در قالب 20 تیم از رشت، آستارا، انزلی، رودبنه، ماسال، رضوانشهر، خمام، کپورچال، لوندویل، پره سر در سالن انقلاب آستارا برگزار شد.

 

انتهای پیام/ع

 

پایان رقابت پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.