طبخ حیوانات زنده با روغن داغ + فیلم

ویدیویی جالب و خنده دار را مشاهده می کنید که در آن یک خرچنگ هنگام طبخ مخلفاتی که به همراه آن درون ماهیتابه است را می خورد.

غذایی که هنگام طبخ مخلفات اطراف خودش را بلعید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در چانگشای چین یک آشپز تصمیم به پخت یک خرچنگ گرفت و از آنجا که اغلب موجودات دریایی به صورت تازه و زنده در این کشور طبخ می شوند، این آشپز خرچنگ را زنده درون ماهیتابه‌ای گذاشت که مقداری روغن و پیازهای حلقه شده نیز وجود داشت.

خرچنگ که ظاهرا اصلا حرارت ماهیتابه را حس نمی کرد شروع کرد به خوردن پیازهایی که برای طعم دادن به خودش در ظرف قرار گرفته بود.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدیویی از یک خرچنگ در حال طبخ منتشر شده بود که هنگام پخت از درون ماهیتابه بیرون پرید و گاز را خاموش کرد. این فیلم نیز در  انتهای خبر قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/

غذایی که هنگام طبخ مخلفات اطراف خود را بلعید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
هیچ قشنگی نداره فقط ی لحظه خودتا جای اون زبون بسته بگذار ببین خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
خیلی برای من آموزنده بود 1- خود خواهی ما آدما که برای یه حیون کمپین راه می اندازیم بهش ارث میدیم برای ضخمش آسمون وبه زمین می دوزیم حیوان دیگر را غذا خوردنش موقع مرگ را خنده دار می دانیم برای شما هم متاسفم .2-اگه ما ادما هم بدانیم دقایق یا ثانیه ای دیگر زنده نیستیم بازهم اینطوری رانندگی لایی کشیدن راه ندادن به همدیگر زرنگ بازی در صف و هزاران کار دیگرانجام میدیم برای من همیشه هنگامی که شخصی فوت می کنه به واسطه حوادث و وو آخرین غذاش با چه ولعی می خوره اگه بدون این اخرین شب زندگی یا غذاشه چه حالی پیدا میکنه مرگ بسیار نزدیک است پس به جان دیگر موجودات ارزش قائل شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
روغن داغ نبود
Australia
جوان سیستم
۲۰:۲۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
خب لامصبا میخوین بخورین بخورین ولی لااقل اول بدبختارو بکشین بعد سرخ کنین
Iran (Islamic Republic of)
yeganeh
۱۹:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
فکر نمی کنم مشاهده خرچنگی که قراره زنده تو ماهیتابه سرخ بشه جالب و خنده دار باشه . برعکس باعث تاسفه و دل انسان رو به درد میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
کسی که اینجا نخندید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
خاک تو سرشون....کثافتای آشغالخور
اینا بخاطر بی دینی هستش.....
-
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
دلت برای اون حیوانات زبان بسته که زنده زنده درحال پختن هستن نسوخت فقط بی دینی شون ناراحتت کرد؟
آخرین اخبار