در 6 ماهه اول امسال سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ منوچهر صادقی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: در 6 ماهه اول امسال سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان در بخش صنعت، معدن و گردشگری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.


وی افزود : در دولت تدبیر و امید بیش از 85 فعال اقتصادی در بخش های مختلف در سمنان سرمایه گذاری کردند که تاکنون بیش از هشتاد درصد آن در مرحله عملیاتی قرار دارد.


صادقی اظهارداشت : اعتماد سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان و  دولت برای اجرای طرح های اقتصادی به معنی واقعی در دولت تدبیر و امید افزایش یافته و اکنون همکاری قابل توجه در بخش های صنعتی، معدنی و گردشگری بین این 2 برای افزایش اشتغال در سمنان وجود دارد.


مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان تصریح کرد : حضور سرمایه گذاران از کشور آلمان برای ساخت و نصب نیروگاه های بادی با سرمایه گذاری 190 میلیارد ریال در دامغان از دستاوردهای پسا برجامی دولت در این استان است.


وی افزود : در آبانماه امسال بیش از 300 سرمایه گذار داخلی و خارجی برای شناسایی مهم ترین ظرفیت های اقتصادی سمنان به این استان سفر می کنند که در میان مدت با عملیاتی شدن تفاهم‌نامه ها آمار نرخ بیکاری به میزان قابل توجهی در این منطقه از کشور کاهش می یابد.


انتهای پیام / د


افزایش 30 درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.