فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان بر استفاده سپاه از ظرفیت جهاد دانشگاهی این استان تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در نشست حضوری رییس و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی سیستان وبلوچستان با سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها و قابلیتهای جهاد دانشگاهی استان تاکید شد.


‌در ابتدای این دیدار دکتر تاجری رییس جهاد دانشگاهی با اعلام انزجار از موضع شیطان بزرگ در ارتباط با سپاه ضمن تبیین خاستگاه و ماموریت‌ها و رسالت‌های جهاد دانشگاهی بر آمادگی این نهاد علمی‌، انقلابی و دانش بنیان در حوزه‌های فرهنگ‌، آموزش‌، پژوهش و تجاری سازی فن‌آوری و حمایت از نوآوری‌های علمی نخبگان بسیجی تاکید و تصریح کرد: جهاد و سپاه دو بال بالنده انقلابند که هر دو نهاد در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی چه جنگ تحمیلی و ایام پس از آن منشأ خدمات ارزنده بوده و ویژگی مشترک این دو نهاد انقلابی در انقلابی بودن و انقلابی ماندن آنهاست.

سپس مالکی معاون اموزشی جهاد دانشگاهی استان ضمن تشریح فعالیت‌های اموزشی این نهاد بر انجام همکاریه‌ای مشترک اموزشی تاکید و با تشریح طرح باقر‌العلوم آمادگی جهاد را بر ارایه آموزش‌های مهارت محور و دانش محور به جان برکفان سپاه و خانواده‌های آنان به صورت رایگان ‌اعلام کرد.

در این دیدار سردار معروفی فرماندهی سپاه سلمان استان ‌ضمن ابراز خوشنودی از این نشست بر ضرورت استفاده از توان جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی تاکید و خاطر‌نشان کرد: آموزش منجر به آگاهی و آگاهی بخشی همواره مصونیت را به همراه دارد.

سردار معروفی ضمن با اهمیت برشمردن امر آموزش در ارتقای آگاهی‌های افراد دستور دارد در اولین فرصت کارگروه ویژه‌ای متشکل از فرماندهان حوزه‌های فرهنگی‌، اموزشی‌، پژوهشی و .... تشکیل و زمینه‌ها و بستر استفاده از توان جهاد فراهم آید.

انتهای پیام/گ

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی سیستان وبلوچستان توسط سپاه سلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار