واکنش خواننده «روزگار جوانی» به اظهارات ترامپ

محمدرضا عیوضی خواننده کشورمان به اظهارات سخیف ترامپ واکنش نشان داد.

واکنش خواننده «روزگار جوانی» به اظهارات ترامپمحمدرضا عیوضی خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در واکنش به اظهارات ترامپ درباره ایران گفت: ما باید ابتدا درباره یک شخصیت سیاسی جهانی با احترام صحبت کنیم حتی اگر طرف مقابل بی‌احترامی کرده باشد. ترامپ بعد از سخنان خود درباره خلیج‌فارس که آن را خلیج عربی خواند، حرفش را اصلاح کرد و با اصلاح حرفش، به نوعی اظهار پشیمانی کرده است. ما با رجوع به مستندات تاریخی، که یکی از آنها عکسی است که من در صفحه اینستاگرامم منتشر کرده‌ام و به این شرح است؛ که وقتی آمریکا می‌خواست به دریانوردانش مدال افتخار بدهد، بر روی آن، خلیج‌فارس نوشته بود، می‌توانیم ثابت کنیم که خلیج‌فارس، از اول هم فارس بوده است!

وی اظهار کرد: ترامپ، اظهارات بسیاری درباره ایران داشته و خیلی از مسائل را به کنگره واگذار کرده است، و در کنگره هم تصمیم‌گیری‌ها به صورت جمعی است و موقعیت و شرایط جهانی سنجیده می‌شود. ترامپ در گذشته گفته بود که ایران از تروریست‌ها حمایت می‌کند، ولی اکنون می‌گوید که ایران، خودش تروریست است؛ این مسئله، تناقض را در سخنان وی نشان می‌دهد.

عیوضی تصریح کرد: ترامپ، با کشورهای عربی وارد رابطه‌ای شده است که خیلی راحت پول خرج می‌کنند. به همین دلیل، ترامپ هم با بیان اینکه ایران می‌تواند برای جهان خطرناک باشد، از ایران یک غول بزرگی در نظر کشورهای عربی ساخته است  تا بتواند به راحتی از این کشورها سوءاستفاده کند و با اعلامیه‌هایی که از جانب خودش صادر می‌کند، قراردادهای میلیاردی موفقی با عربستان، کویت و دیگر کشورهای عربی ببندد و به نوعی به تجارت خودش بپردازد حتی اگر هیچ مصرف خارجی نداشته باشد. کشورهای عربی از حمایت آمریکا راضی هستند و آمریکا هم وقتی این رضایت‌ها را می‌بیند، با آنها رقص شمشیر می‌کند. او با استفاده از این موقعیت، خودش را به عرب‌ها نزدیک‌تر می‌کند تا برای به اصطلاح رفع خطر ایران، تسلیحات نظامی به آن‌ها بفروشد.

 


انتهای پیام/

اظهار نظر محمدرضا عیوضی درباره سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار