راه اندازی 3 دستگاه فرستند200وات FMراديو اربعين در خوزستان

مديركل صدا و سيمای مركز خوزستان از راه اندازی 3 دستگاه فرستند200وات FMراديو اربعين در استان در آستانه اربعين حسينی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسلم رحیمی، مديركل صدا و سيمای مركز خوزستان اظهار کرد: در آستانه اربعين حسينی و به منظور بهره گيری بيش تر مخاطبان راديو و همچنين اطلاع رسانی به موقع به زائران اباعبد الله الحسين(ع) در ايام اربعين، امكان دريافت برنامه های راديو اربعين برای مخاطبان راديو در استان خوزستان فراهم شده است.

وی بیان داشت: راديو اربعين به صورت 24 ساعته اقدام به اطلاع رسانی به موقع و پخش ويژه برنامه های مرتبط با راهپيمايی عظيم اربعين از جمله اعلام آخرين وضعيت مسيرهای تردد زائران، موكب های پيش بينی شده، امكانات و تسهيلات فراهم شده برای زائران، قرائت قرآن، ارتباط تلفنی با مسئولان، پخش زيارت و ادعيه، نكات آموزشی مربوط به سفر و زيارت و پخش روضه و مرثيه خوانی می نماید.

رحیمی با اشاره به اينكه پخش برنامه های راديو اربعين با راه اندازی فرستنده های 200وات در ايستگاه شهيد رهبر اهواز، شهید چمران بستان و ایستگاه رادیویی دزفول آغاز شد، تصریح کرد: اين شبكه راديويی با تلاش دست اندركاران معاونت فنی مركز خوزستان از طريق باند FM به ترتیب رديف های 95/5 ، 95 و 102/2 مگاهرتز قابل دريافت است.

انتهای پیام/گ

3 دستگاه فرستند200وات FMراديو اربعين در خوزستان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.